Skocz do zawartości

Hobby king vs e-sky vs Turning 9x


mnowak3555
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Koledzy jestem początkującym miłośnikiem modelarstwa. Pracuję ręcami więc z fizycznym wykonaniem modelu pewnie sobie poradzę, jednak po przeczytaniu kilku- nastu postów dot. aparatury mam pewien problem z wyborem. Z tego co się dowiedziałem:

Hobby king: najtańsza jednak są jakieś problemy z jej "zaprogramowaniem"

E-sky: polecana jako nieco droższa alternatywa pierwszej

Turning 9x: o niej wiem najmniej ale wydaje się najbardziej "profesjonalna". Jest zarazem najdroższa.

Potrzebuję jej jako aparatury dla osoby początkującej.

Chciałbym prosić kolegów o opinię i rady.

Pozdrawiam.

Kupiłem materiały i jako pierwszy model chciałbym zbudować RWD-5 z depronu. Chyba to dobry wybór?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to
Gość Anonymous

Yo,

2 pierwsze aparatury są jak na sam początek wystarczające, ale... Jeżeli myślimy o dłuższej przygodzie no to warto zainwestować w Turnigy 9x. Aparatura posiada prawie wszystko czego potrzebujemy. Wybór należy oczywiście do Ciebie i od stanu pieniężnego.

 

Co do modelu to jest najbardziej OK. Powolny oraz wytrzymały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E-sky - tania, proporcjonalna aparatura przeznaczona do wypełniania oferty zestawów i zwykle sprzedawana jako część zamienna. Ma trymery i rewersy. Marny zasięg, ogromne zakłócenia.

 

HK - Tania, proporcjonalna aparatura 6-cio kanałowa z wbudowaną namiastką komputera.

Do jej programowania niezbędny jest komputer lub laptop. Co za tym idzie bardzo nieporęczna. Kłopot z wprowadzaniem danych i poprawkami w warunkach polowych.

Ale na pewno lepsza jakościowo od E-sky'a.