chaosmaker Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 Witam - jestem w trakcie popełniania mojego pierwszego ESA i właśnie pojawił się problem prawidłowego wklejenia wręgi silnika - może ktoś podpowie ? [/img] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebamor Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 Ja mam tak: skłon 1stopień, czyli prawie nic, a wykłon około 3 stopni. Ale można też dać wszystko na zero, tylko wtedy model bezie bardziej nerwowy i mało stateczny. PS.Czyżby Polikarpow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekO Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 Ja mam tak: skłon 1stopień, czyli prawie nic, a wykłon około 3 stopni. Ale można też dać wszystko na zero, tylko wtedy model bezie bardziej nerwowy i mało stateczny. Wychylenie, pochylenie silnika nie wpływa na stateczność modelu!! Co do wartości, dobieram je eksperymentalnie, tak aby przy zwiększaniu obrotów silnika model nie zadzierał i nie odchylał się. W praktyce pewnie około 1 stopnia skłon i mniejwięcej tyle samo wykłonu. Dokładna regulacja nie ma zbyt dużego sensu, bo po każdej naprawie modelu całą regulację należałoby wykonywać od nowa. Dużo osób lata ze wszystkimi kątami na "zero" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebamor Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 tak aby przy zwiększaniu obrotów silnika model nie zadzierał i nie odchylał się.O to mi właśni chodziło z tą "statecznością" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chaosmaker Opublikowano 8 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Dziękuję wszystkim za cenne wskazówki - A tak mój Polikarpow wygląda teraz ) Ze względu na wyważenie modelu zastosowałem wiekszy pakiet a i pewnie cięższy silnik też by się przydał . Model ten nie jest przeznaczony do udziału w zawodach więc można na nim co nieco poeksperymentować ... Pozdrawiam I tylko pozostało wpiąć regulator )) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebamor Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Pakiet proponuję odwróćić, tak aby kable wystawały z tyłu bo jest ich dużo i nie będziesz mógł ustawić w jednym miejscuregulatora. (będzie ci dyndał pomiędzy kabelkami od silnika a kabelkami od pakietu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JakubĆ Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Czym wycinałeś miejsce pod pakiet?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebamor Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Ja lutownicą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolek Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Dużo osób lata ze wszystkimi kątami na "zero" Zwykle skłon silnik jest już nacięty w kształtce kadłuba - 2 stopnie na oko nie widać Wykłon łatwo wyregulować trymerem lotek ale ja staram się zawsze wychylić na podkładce silnik w prawo i lotki mieć ustawione na "zero". Wtedy model zachowuje się w obu skrętach idealnie równo. ms Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chaosmaker Opublikowano 8 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Potrzebne otwory wycinam lutownicą posługując się wcześniej przygotowanymi grotami. Mam małą kolekcję końcówek pod serwa , odbiorniki , pakiety ... Wygląda to tak i tak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi