Skocz do zawartości

ESA - skłon/wykłon silnika


chaosmaker

Rekomendowane odpowiedzi

Ja mam tak: skłon 1stopień, czyli prawie nic, a wykłon około 3 stopni. Ale można też dać wszystko na zero, tylko wtedy model bezie bardziej nerwowy i mało stateczny.

Wychylenie, pochylenie silnika nie wpływa na stateczność modelu!!

 

Co do wartości, dobieram je eksperymentalnie, tak aby przy zwiększaniu obrotów silnika model nie zadzierał i nie odchylał się. W praktyce pewnie około 1 stopnia skłon i mniejwięcej tyle samo wykłonu.

 

Dokładna regulacja nie ma zbyt dużego sensu, bo po każdej naprawie modelu całą regulację należałoby wykonywać od nowa.

 

Dużo osób lata ze wszystkimi kątami na "zero"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję wszystkim za cenne wskazówki - A tak mój Polikarpow wygląda teraz :))

Ze względu na wyważenie modelu zastosowałem wiekszy pakiet a i pewnie cięższy silnik

też by się przydał . Model ten nie jest przeznaczony do udziału w zawodach więc można na nim co nieco poeksperymentować ...

Pozdrawiam

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

I tylko pozostało wpiąć regulator :)))

 

Dołączona grafika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo osób lata ze wszystkimi kątami na "zero"

Zwykle skłon silnik jest już nacięty w kształtce kadłuba - 2 stopnie na oko nie widać :D

 

Wykłon łatwo wyregulować trymerem lotek ale ja staram się zawsze wychylić na podkładce silnik w prawo i lotki mieć ustawione na "zero". Wtedy model zachowuje się w obu skrętach idealnie równo.

 

 

ms

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.