JASIU Opublikowano 8 Maja 2011 Opublikowano 8 Maja 2011 Witam. Mam problem z odpaleniem Saito 82a Proszę kolegów o jakieś wskazówki,porady jak do niego podejść :?:
Shock Opublikowano 8 Maja 2011 Opublikowano 8 Maja 2011 A coś bliżej w temacie Paliwo ,świeca,zawory ok ?? Chwyta ,"kopie",nówka ,używany ? Saito to raczej klasa sama w sobie i z reguły ich użytkowanie to sama przyjemność
JASIU Opublikowano 8 Maja 2011 Autor Opublikowano 8 Maja 2011 Tak Rafał świeca jest w porządku kompresja też wiem że znajomy od którego go wiozłem pokręcił iglicą i tu jest prawdopodobnie problem ? Zawory są w porządku oraz popychacze.
Shock Opublikowano 8 Maja 2011 Opublikowano 8 Maja 2011 No to że pokręcił iglicą to nie tragedia,którą ? od wolnych czy wysokich obrotów? Paliwo dochodzi i nie zaskakuje nawet ?? niemozliwe.. :shock: A znajomy coś nie kombinował z rozrządem ??
JASIU Opublikowano 8 Maja 2011 Autor Opublikowano 8 Maja 2011 Iglicą tą co jest przy przepustnicy.Rozrząd ? chyba nie grzebał wiem tyle że ten silnik miał kraksę tylko nie uderzył centralnie w glebę tylko model spadł na skrzydło . Silnik pracował tym Yak-u http://www.youtube.com/watch?v=AJUb97TA488 Chyba że od uderzenia przestawił się rozrząd :?:
Gość Opublikowano 8 Maja 2011 Opublikowano 8 Maja 2011 http://www.nastik.pl/manual/Magnum_XL91RFS_instrukcja.pdf poczytaj tu.
Gość Opublikowano 9 Maja 2011 Opublikowano 9 Maja 2011 Dziękuje Sławku. Nie ma problemu. Trafiłem na tą instrukcję w necie jak przymierzałem sie do odpalania swoich FS-ów.
JASIU Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Opublikowano 15 Maja 2011 Witam. Silnik został odpalony Problem leżał po stronie regulacji low-speed mixture zostało odpowiednio wyregulowane Saito chodzi ja żyleta
Rekomendowane odpowiedzi