Irek M Opublikowano 14 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Z reklamacją - ku mojemu bardzo pozytywnemu zaskoczeniu - wyszło wszystko OK. Nie dosć, że została przyjęta to zostały zwrócone pieniążki za co jeszcze raz dziękuję. W prawdzie napisano, że silnik w pełni sprawny ale chyba raczej nie. Dziś zrobiłem te same testy ale na nowym silniku - różnice są kolosalne ! I tak na śmigle APC 8x6 i pakiecie 5000 20C : A - 30,7 V - 11,79 W - 367,8 ( poprzednio A- 25,66 W - 287 ) Na APC 9x6 : A - 34,72 V - 11,74 W - 409 ( poprzednio A - 29,45 W - 320 ). Wtedy śmigło APC 11x5,5E dało te same wskazania co na śmigle 8x6 przy większym ciągu. Jeden z uzytkowników tlumaczył to, iż jest to normalne bo.... ale tym razem próby na 10' nawet nie skończyłem; małe wychylenie drązka już dało 500 W przy ponad 40A więc szybko zrezygnowałem. Więc jak widać pomiary różnią się zdecydowanie. Zastanawiało mnie jeszcze czy pakiety 20C ale 2200 mA i 5000 mA dadzą te same wskazania czy nie. Wskazania były lekko mniejsze na 2200 pakiecie alt i jego V podczas próby wynosiło 11,29 przy 11,74 pakietu 5A. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 12 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 Niestety ciąg dalszy tematu musiał nastapić. W sobotę podczas lotu stała się rzecz dziwna; wykonywałem niski przelot by ostro wznosić się dalej nad kępami i drzewami. Gdy tak leciałem z 1-1,5m nad ziemią coś zgrzytnęło i wydawało mi się, że coś odleciało... Niestety manewru wznoszenia juz sie nie dało wykonać ale model cały. Pierwszy raz w życiu odkreciło mi się śmigło w locie :!: Mieliście już coś takiego? Co prawda przed lotem zmieniłem je na 7x5 bo załozyłem pakiet 4s - latało się wspaniale. Ale to nie koniec problemów; założyłem smigło 8 calowe odpaliłem ( wczesniej odnalazłem na ziemi i kołpak i smigiełko) latałem z 2 min i słyszę, że odcięło silnik. Wylądowałem bez problemu. Gdy podszedłem do modelu okazało sie , że silnik startuje bez problemu więc kolejne dodanie gazu i chciałem rzucić...Niestety kątem oka zauważyłem "wystrzał" dymu z silnika. Na tym zakończyła sie jego praca... Z silnika byłem baaaardzo zadowolony chociaż na filmach w locie słychać dziwne dźwieki wydobywające się - jakby regulatro rozprogramował sie lub własnie programował - pisałem o tym i na kilku filmach słychać je. Zdziwiło mnie również, że po mojej pierwszej reklamacji innego egzemplarza tego silnika szybko sklep ABC-RC wycofał go z oferty mimo wczesniejszej zapowiedzi, iż zastepuje on Turbo jety. Sklep oczywiście nie ma w zwyczaju odpowiadania na maile klienta więc odpowiedzi nie uzyskałem - od połowy czerwca...A turbo jety znowu są w ofercie. Oczywiście będę i ten silnik reklamował - w ostatnim jego uruchomieniu kamera była na spływie więc nawet widac kłąb dymu i słychać zgrzyty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 No to kulawo, najwyraźniej mamy tu do czynienia nie z wadą produkcyjną tylko konstrukcyjną a to dyskwalifikuje akurat ten konkretny model silnika. Podejrzewam że jak dostaniesz następny taki sam to zakończy swój żywot jak ten z postu powyżej i jak jego poprzednik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 12 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 Nie wezmę już tej lini produkcyjnej choć jak widac na filmach świetnie się spisywał. Ciekawi mnie tylko co sklep na to. ale nie ma złego ....TP 2915-35 wrócił do łask i okazał się napędem rakietowym :rotfl: Model idzie w pionie bez wytracania mocy. A wczesniej nie mogłem wystartować nim... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi