Krzycho Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Witam. Czy ktoś się orientuje co może być przyczyną takich dziwnych drgań przy pewnych obrotach podczas zmniejszania obrotów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Srv40 Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Drgania są duże, więc to coś w wirniku. Rzuca go na boki. Wyważ łopaty jeszcze raz, dokładniej i spróbuj go rozkręcić na nowym wale głównym. Czasem nie widać, że jest krzywy a wszystko wibruje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 nom, stawialbym na wał .. sprawdź tez czy flyba jest rowno zalozony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ada- Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Mówcie co chcecie ale takie skakanie nic wam nie da. Najlepiej rozkręcić całą głowicę, łopaty, nawet zębatki. Odpalasz same silniki w całym przedziale obrotów i dokładasz po jednym elemencie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgruszka Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 witam kolego a spróbuj na trawie lub innym miękkim podłożu... na moje wygląda to na rezonans przyziemny miałem tak samo... zbyt ciasne spasowanie łopat w okuciach może powodować rezonans... cdn... rafal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzycho Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Na trawie tak samo kupiłem parę części alu i zmodyfikuje nimi trochę głowice łopaty to węglówki dwie pary takie samej firmy zamówiłem też inne będę sprawdzał w tygodniu to zobaczymy,a wał hehe to już zamawiałem 4szt ,ale niemożliwe żeby wszystkie były trafione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomnow95 Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Wiem co to jest. Masz nierówno dokręcone łopaty. Wyłączasz gaz o zmieniają one swoją pozycję,a co za tym idzie wyważenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
From_heaven Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 To nic nie jest. Prawie każdy helik tak ma. Po prostu przez pewien moment helik obroty wirnika wynoszą tyle samo co częstotliwość drgań własnych helika i dlatego wpada on w rezonans. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzycho Opublikowano 16 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 To nic nie jest. Prawie każdy helik tak ma. Po prostu przez pewien moment helik obroty wirnika wynoszą tyle samo co częstotliwość drgań własnych helika i dlatego wpada on w rezonans. Ale przecież przez takie coś można pokrzywić wał.Coś musi być nie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 trezba poprostu szybciej zejsc z obrotow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
From_heaven Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Ale przecież przez takie coś można pokrzywić wał.Coś musi być nie tak. Ciekawa teoria... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomnow95 Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 Nie skrzywisz takiego wału tak łatwo:) W moim Titanie wystarczyło równomiernie poluzować łopaty i już nie jest to tak bardzo widoczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzycho Opublikowano 20 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Doszły do mnie łopaty carbon i w środku jest taka instrukcja wyważania [/img] Trzymać się jej czy wyważać normalnie naklejając na środku ciężkości? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgruszka Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Witam Ja proponuję jednak wyważać w "ść" rafal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzycho Opublikowano 24 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 Po ugniatałem w głowicy te czerwone gumki i drgań nie ma przy zdjętych łopatach już ,ale jak założę to dalej to samo -wyważone łopaty na śc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgruszka Opublikowano 24 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 z jaką siłą dokręcasz łopaty do okuć? po "przewaleniu" helika na jeden bok nie powinny opaść ale ruszając helikiem góra dół na boku powinny opaść pod własnym ciężarem... myślę że domyślisz się o co chodzi... rafal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzycho Opublikowano 26 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 Dokręciłem drgań takich już nie ma,ale występują minimalne czyli chyba te dopuszczalne.Dobrze jest już. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomnow95 Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 A mówiłem że łopaty źle dokręcone? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi