mati1988k Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Witam. Mam problem z silnikiem elektrycznym. A mianowicie na niskich obrotach chodzi dobrze ale jak daje mu ful to sie jakby zrywał i się wyłącza. Co to może być i jak to naprawić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_F3J Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 słaba bateria ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_tata Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Witam. Mam problem z silnikiem elektrycznym. A mianowicie na niskich obrotach chodzi dobrze ale jak daje mu ful to sie jakby zrywał i się wyłącza. Co to może być i jak to naprawić ? Ja natomiast mam problem z maszyną rolniczą. Jak właczę to pracuje, a jak wyjadę na pole to jakby trochę gorzej albo wcale. Co się mogło zepsuć :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
attyla Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Mati napisz konkretnie jaki silnik jaki regulator i jaka bateria , jakie śmigło masz założone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motyl Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Witam. Mam problem z silnikiem elektrycznym. A mianowicie na niskich obrotach chodzi dobrze ale jak daje mu ful to sie jakby zrywał i się wyłącza. Co to może być i jak to naprawić ? Ja natomiast mam problem z maszyną rolniczą. Jak właczę to pracuje, a jak wyjadę na pole to jakby trochę gorzej albo wcale. Co się mogło zepsuć :wink: to najlepiej nie wyjeżdżaj i matti rób to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekr Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Mati :shock: po twoim skąpym opisie to może być wszystko, ale na podstawie praktyki obstawiałbym od największego prawdopodobieństwa: - za duże śmigło, za słaby regulator, lub za słaba/uszkodzona bateria - źle uzwojony silnik, lub zwarcie uzwojenia, - zaciera się łożysko (a), - skrzywiona oś lub przesunięta i wirnik obciera o stator - problemy z regulatorem Tak naprawdę to za mało informacji aby konkretnie odpowiedzieć, napisz jaki silnik, śmigło, bateria, czy wydaje jakieś podejrzane dźwięki itp. Dopiero wtedy masz szansę uzyskać odpowiedź. Zazwyczaj przychylnie odnoszę się do tych którzy pytają, nie zawsze mogę odpowiedzieć, czasami odnoszę wrażenie, że moje rady są zupełnie niepotrzebne i pytania zadawane bez zastanowienia jak choćby to, lub ostatnio pytanie na PM-a do posiadaczy Extrima o kółka i inne wyposażenie zadane chyba do wszystkich posiadaczy tego modelu - co to ranking odpowiedzi?; takie pytania to powinno się zadawać na forum, zadawanie ich na PM-a drażni i zniechęca. Mati1988k czekam na bliższe informacje odnośnie nie działającego napędu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati1988k Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Silnik dokładnie ten http://www.unitedhobbies.com/UNITEDHOBBIES/store/uh_viewItem.asp?idProduct=4853 Silnik działał na śmigle 7x5 Po dodaniu gazu do połowy silnik pracował dobrze po dodaniu Gazu na maxa silnik tak jakby zgrzytał i się całkowicie wyłączał. Nie wiem jak lepiej to opisać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_tata Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 silnik tak jakby zgrzytał i się całkowicie wyłączał. Najpierw sprawdź, czy któryś kabelek nie jest słabo przylutowany (tam pod izolacją z termokurczki). Po prostu obetnij te czarne izolacje, żeby zobaczyć miejsce lutowania. Przy takim prostym silniku stawiam na to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yahoon Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Te silniczki lubią pokazywać rogi. Miałem styczność z kilkoma takimi i zdarzały się właśnie takie problemy. Przyczyna takiego zachowania to przerwanie jednego lub kilku przewodów nawojowych. Każda faza jest nawijana kilkoma żyłami. Co najmniej jedna z nich musiała się przerwać. Sprawdź czy stator jest sztywno przykręcony do tej okrągłej podstawki. Jeśli śrubka dociskająca podstawkę do statora się poluzowała, to na pewno podczas lotu silnik szarpał przewodami uszkadzając któryś drucik. Mogą być problemy z ponownym zlutowaniem bez odwinięcia jednego zwoju, a to nie jest zalecane. Jeśli silnik jest nowy i problem wystąpił przy pierwszym uruchomieniu to zmień timing na hard. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Obstawiam brak wydajności baterii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.