cbsyriusz Posted June 4, 2011 Share Posted June 4, 2011 Witajcie. Proszę o wyrozumiałość bo jest to mój pierwszy post i jestem początkującym. Chciałbym opisywać tu swoje wrażenia odnośnie tego modelu a dodatkowo czerpać wiedzę od innych. Udało mi się kupić tego Pipera po okazyjnej cenie nowy zestaw "niby" RTF. Właśnie pisze niby bo coś mi w nim nie pasuje. Nie mam żadnej instrukcji obsługi do niego i gdyby nie to ze wcześniej miałem Pipera z ArtTechu to ciężko byłoby ze złożeniem i podłączeniem w całość. Najbardziej intryguje mnie bateria z tego zestawu i balanser do niej. Na pudełku i na stronach w necie doczytałem ze powinna tu być bateria 14.8V 2200mAh a jest 11.1 2200mAh 20C???? I pytanie czy to jest pomyłka u producenta czy osoba od której kupiłem zamieniła coś. Są dwie wersje tego samolotu z innym silnikiem i bateria, tylko pytanie jaki u mnie jest silnik? Nic kompletnie nie jest na nim opisane. Czy mogę latać na tej baterii jeśli silnik jest pod 14.8 a u mnie jest tylko 11.1, czy coś może się zepsuć poza baterią? To jest ten model http://www.hawkwere.com/productshow.asp?id=81 Link to comment Share on other sites More sharing options...
stasw328 Posted June 4, 2011 Share Posted June 4, 2011 Brushless Powered:4S version Powerful 3648 outer runner brushless motor KV700 and 45A ESC Battery: 2200Mah, 14.8V 3S version: 3536 outer runner brushless motor KV800 and 30A ESC Battery:1300Mah,11.1V Po prostu kupiłeś wersję z pakietem 3S Nawet jeżeli silnik jest na 4S to możesz ko zasilać z pakietu 3S i nic się nie stanie (będzie miał wtedy mniejsze obroty), jednak nie zaleca się silników przewoltowywać (w tym przypadku 4S i więcej) ponieważ silnik może się przegrzać. Link to comment Share on other sites More sharing options...