Jump to content

Ktos tu lata F5B??


stan

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
nowy Regulator dojechal dziś :)

 

No to pochwal się jeszcze "resztą" do niego.

 

Ja mam Jankowego Flasha. Kiedyś byłem z nim nawet na zawodach F5B ale na treningu dzień szybciej podczas wznoszenia pękła łopata (plastikowo-węglowa aeronauta) co spowodowało że odmeldował się kawałek dziobu z silnikiem (na szczęście udało sie to odnaleźć a modelem (bez 250g na dziobie) udało mi się wylądować)

 

Potem latałem tym modelem (już z całowęglowym śmigłem) ale już nie na zawodach.

Modelem latam do dziś - rekreacyjnie - w wersji lajtowej (mniejszy pakiet, mniejsze śmigło)

Link to comment
Share on other sites

no to ten regulator jest CC180, mozna go dopchac do 240amp

 

silnik jest gdzies w drodze, mysle ze zatrszymal sie w Bytom zeby mi doliczyli cło :(

 

a on jest Neu 1509/1D z 6,7 tez jest dobry do powyzej 200amp.

 

no a model to jescze nie wiem, juz naj drosze rzeczy kupione :)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

no to już trochę trwa, ale po problemach z dostawa silnika z stanów. kasa zwrócona i zamówione zostało zrobione na:

 

Plettenberg hp220/37/a1 7:1

 

model tez już zamówiony raketenwurm 2

 

lipo już są w Polsce :)

 

to teraz czekać na to wszystko i tylko zostaje latać

Link to comment
Share on other sites

Witaj stan.

Mnie też kręcą F5B i po mału do przodu. Od J.Ochmana mam Kontronika+5,2:1 którym kiedys latał na 27 cel. Umnie pracuje na 16 cel i przy laminacie 2,8m i 3kg wagi powiedzmy że nieźle sobie radzi. Latam rekreacyjnie ale adrenalina mile widziana.Myślę w przyszłości nad zmianą motoru na mocniejszy

ile Cię kosztował ten Plettenberg hp220/37/a1 7:1

a pakiet to 4s czy 5s

jeśli masz doświadczenie to czy jest sens kupowanie takich silników z drugiej ręki(mam na myśli te zawodnicze)

 

P.S.

Latanie w F5B to sama przyjemność

Link to comment
Share on other sites

plettenberg wyszło 380 EUR + 19%

 

Pakiet będzie 4s

 

kupowania używanego sprzętu zawsze jest ryzykowne. wiem ze cena jest trakcyjna ale tez trzeba pamiętać ze jak to był sprzęt który był używany na zawodach, to można powiedzieć ze nalepże dni ma zasobna.

 

nie ma gwaranci

nie wiesz czy ono przeżyje 100 lotów czy jeden.

Link to comment
Share on other sites

No to ja mielem szczęscie.

mój motor do tej pory wykonał ze 200 lotów z czasem pracy ok. 2-2,5min w locie + kret z wysokości 200m i tylko obudowa z kevlaru pękła(uderzenie pakietu w tył silnika 600gr), przerwane uzwojenie i po remoncie śmiga dalej.

Chodzi mi oto,że te wyczynowe silniki są lepiej wykonane(nateriały) i mozna sporo obciążyć i "przewoltować".Ten twój 220/37/A1 7:1 to przy 4s będzie połykał ze 200A jak załozysz odpowiedni "wiatrak". Ja tez myśle nad tym motorem jednak mój regler tylko na 125A nie pociągnie, chyba że mało cel i śmigło. A z czasem mocniejszy reg. kupic i latać ostrzej. Nie spotkałem sie nigdzie z danymi tego silnika a próba może okazać sie spaleniem regla.

Jak masz jakieś foto tym co latasz to dawaj bo trzeba oko nacieszyć. Ja mam w tej chwili remont w chacie i zdjęcia gdzieś na płytach, które jak znajde to zamieszczę

 

 

koniecznie daj znać jak uzbroisz torpedę

 

P.S.

Masz jakąś wiedzę(doświadczenie) nad takim silnikiem: Mega 22/30/2+4,7:1

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.