stan Posted August 14, 2007 Share Posted August 14, 2007 Czy są osoby na tym forum które latają F5B?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafal B. Posted August 14, 2007 Share Posted August 14, 2007 Tak mi się wydaje że biorąc pod uwagę koszty tego sportu to raczej mało kto lata tu f5b :-P Może ktoś amatorsko ale raczej na pewno nikt wyczynowo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stan Posted August 22, 2007 Author Share Posted August 22, 2007 nowy Regulator dojechal dziś http://flickr.com/photos/stanradzikowski/1204999990 Link to comment Share on other sites More sharing options...
krall Posted August 23, 2007 Share Posted August 23, 2007 nowy Regulator dojechal dziś No to pochwal się jeszcze "resztą" do niego. Ja mam Jankowego Flasha. Kiedyś byłem z nim nawet na zawodach F5B ale na treningu dzień szybciej podczas wznoszenia pękła łopata (plastikowo-węglowa aeronauta) co spowodowało że odmeldował się kawałek dziobu z silnikiem (na szczęście udało sie to odnaleźć a modelem (bez 250g na dziobie) udało mi się wylądować) Potem latałem tym modelem (już z całowęglowym śmigłem) ale już nie na zawodach. Modelem latam do dziś - rekreacyjnie - w wersji lajtowej (mniejszy pakiet, mniejsze śmigło) Link to comment Share on other sites More sharing options...
stan Posted August 23, 2007 Author Share Posted August 23, 2007 no to ten regulator jest CC180, mozna go dopchac do 240amp silnik jest gdzies w drodze, mysle ze zatrszymal sie w Bytom zeby mi doliczyli cło a on jest Neu 1509/1D z 6,7 tez jest dobry do powyzej 200amp. no a model to jescze nie wiem, juz naj drosze rzeczy kupione Link to comment Share on other sites More sharing options...
golmarro Posted August 23, 2007 Share Posted August 23, 2007 Co to jest F5B?? jakaś torpeda czy co? Link to comment Share on other sites More sharing options...
stan Posted August 23, 2007 Author Share Posted August 23, 2007 zobacz tutaj http://www.dabrowa.okay.pl/ www.timi.pl Link to comment Share on other sites More sharing options...
golmarro Posted August 26, 2007 Share Posted August 26, 2007 no... to niewiele się pomyliłem. Na pewno się za ten sport nie zabiore, ale bardzo chętnie bym zobaczył takie zawody! Życzę powodzenia! Link to comment Share on other sites More sharing options...
stan Posted February 15, 2008 Author Share Posted February 15, 2008 no to już trochę trwa, ale po problemach z dostawa silnika z stanów. kasa zwrócona i zamówione zostało zrobione na: Plettenberg hp220/37/a1 7:1 model tez już zamówiony raketenwurm 2 lipo już są w Polsce to teraz czekać na to wszystko i tylko zostaje latać Link to comment Share on other sites More sharing options...
instruktor Posted February 15, 2008 Share Posted February 15, 2008 Dość popularna nazwa "spawarki" mówi sama za siebie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomek1 Posted February 16, 2008 Share Posted February 16, 2008 Witaj stan. Mnie też kręcą F5B i po mału do przodu. Od J.Ochmana mam Kontronika+5,2:1 którym kiedys latał na 27 cel. Umnie pracuje na 16 cel i przy laminacie 2,8m i 3kg wagi powiedzmy że nieźle sobie radzi. Latam rekreacyjnie ale adrenalina mile widziana.Myślę w przyszłości nad zmianą motoru na mocniejszy ile Cię kosztował ten Plettenberg hp220/37/a1 7:1 a pakiet to 4s czy 5s jeśli masz doświadczenie to czy jest sens kupowanie takich silników z drugiej ręki(mam na myśli te zawodnicze) P.S. Latanie w F5B to sama przyjemność Link to comment Share on other sites More sharing options...
stan Posted February 16, 2008 Author Share Posted February 16, 2008 plettenberg wyszło 380 EUR + 19% Pakiet będzie 4s kupowania używanego sprzętu zawsze jest ryzykowne. wiem ze cena jest trakcyjna ale tez trzeba pamiętać ze jak to był sprzęt który był używany na zawodach, to można powiedzieć ze nalepże dni ma zasobna. nie ma gwaranci nie wiesz czy ono przeżyje 100 lotów czy jeden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomek1 Posted February 17, 2008 Share Posted February 17, 2008 No to ja mielem szczęscie. mój motor do tej pory wykonał ze 200 lotów z czasem pracy ok. 2-2,5min w locie + kret z wysokości 200m i tylko obudowa z kevlaru pękła(uderzenie pakietu w tył silnika 600gr), przerwane uzwojenie i po remoncie śmiga dalej. Chodzi mi oto,że te wyczynowe silniki są lepiej wykonane(nateriały) i mozna sporo obciążyć i "przewoltować".Ten twój 220/37/A1 7:1 to przy 4s będzie połykał ze 200A jak załozysz odpowiedni "wiatrak". Ja tez myśle nad tym motorem jednak mój regler tylko na 125A nie pociągnie, chyba że mało cel i śmigło. A z czasem mocniejszy reg. kupic i latać ostrzej. Nie spotkałem sie nigdzie z danymi tego silnika a próba może okazać sie spaleniem regla. Jak masz jakieś foto tym co latasz to dawaj bo trzeba oko nacieszyć. Ja mam w tej chwili remont w chacie i zdjęcia gdzieś na płytach, które jak znajde to zamieszczę koniecznie daj znać jak uzbroisz torpedę P.S. Masz jakąś wiedzę(doświadczenie) nad takim silnikiem: Mega 22/30/2+4,7:1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
stan Posted February 20, 2008 Author Share Posted February 20, 2008 Paczka dojechała z Niemiec http://flickr.com/photos/stanradzikowski/2278633301/ :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.