Skocz do zawartości

MVVS 1,5ccm - problem z regulacją/uruchomieniem


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous
Opublikowano

Patrząc od tej strony (zewnętrznej) rzeczywiście żadnych śladów czopa nie dostrzeżesz.....bo jeśli będą to z przeciwnej (wewnętrznej).

  • Odpowiedzi 43
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Nawet po wyjęciu podkładki czy oringu wał nie dotyka dekla, wiec bez obaw...

Jeśli chodzi o śmigło to jest ono przykręcane na śrubę m4.

 

Serwo to bedzie ale chyba już w modelu :) . Powalczę jeszcze z tymi podkładkami i może jeszcze z regulacją, mam jeszcze swiece os a3 i pelikana wiec sprawdzę jeszcze na nich, no i może na innym śmigle....

 

Jak nie to zostawiam tak jak jest i buduje model.

Może zdobędę taki silnik lub wersję samozapłonową w przyszłości i złożę z dwóch jeden sprawny silnik bo nadal mnie męczą te zagadkowe drgania :rotfl:

Opublikowano

Jeśli wszystko jest tam centrycznie, a śmigło jest dobrze wyważone względem dokładnie tej osi, względem której jest potem zamocowane w silniku, to albo coś jest jednak krzywo z mocowaniem śmigła, albo wał jest skrzywiony, albo śmigło jest jakieś krzywe i pomimo dobrego wyważenia statycznego, jest o dziwo bardzo niewyważone dynamicznie (może siły działające na nie podczas pracy odkształcają je niesymetrycznie).

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

hej

Silnik odbył swój pierwszy 20 minutowy lot w modelu :):) .

 

W ostatani weekend silnik wrócił ponownie na hamownię z nowym śmigłem i niestety wibracje nie zniknęły na paliwie 80/20 + contest 10 w stosunku 2:1, wibracje są tak duże że spada klips/klamerka ze świecy(model rozpadł by się chyba w powietrzu)... to samo paliwo w stosunku 1:1 i jakby lepiej. Wiec zrobiłem próbę na samym contest 10 i okazało się że wibracji prawie nie ma..

 

Podjąłem decyzję że montuje silnik do modelu(depronowy wicherek 10 waga do lotu 640gramów) i jadę na oblot. Silnik odpalił z palca za 2 razem, wyregulowałem iglicę i w górę:). Praca silnika w powietrzu to zupełnie inna bajka jak na hamowni, wibracje chyba zupełnie nie występują, kultura pracy znacznie lepsza...Przy tej ropiętości(110cm) modelu i wadze silnik ma bardzo duży zapas mocy....tak szybkiego modelu jeszcze nie miałem..

Zbiornik paliwa 55ml wystarczył aż na 15-20 minut latania, co wydało mi się dość dziwne bo zbiornik paliwa 80/20 na hamowni wypalił się w 6minut.

 

Ma ktoś pomysł skąd tak różne zachowanie na róznych paliwach?

Czy można latać na takim paliwie tym silniczkiem czy jednak musi być rycyna?

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.