Skocz do zawartości

Jaką aparturę ...


sreg
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

 

jestem początkujący - nie wiem jaką aparturę kupić do quadrocoptera. Możecie coś doradzić ? Quad będzie latał z apartem ? Równocześnie w przyszłości myślę o tym aby zacząć naukę pilotażu na heli.

 

Pozdrawiam i dziękuję za odp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

jestem początkujący - nie wiem jaką aparturę kupić do quadrocoptera. Możecie coś doradzić ? Quad będzie latał z apartem ? Równocześnie w przyszłości myślę o tym aby zacząć naukę pilotażu na heli.

Pozdrawiam i dziękuję za odp.

Nie chce zabrzmiec niegrzecznie, ale na forum istnieje cale mnostwo watkow na ten temat - wystarczy troszeczke wysilku, by je znalezc i poczytac. Natomiast jesli potrzebujesz porad bardziej "dokrojonych" do Twoich potrzeb, napisz moze troche wiecej, czego od przyszlej aparatury oczekujesz. Na przyklad, czy to ma byc aparatura nowa, a jesli tak, czy ma byc kupiona wylacznie w Polsce (gwarancja/cena), czy interesuja Ciebie produkty z wyzszej polki, czy moze tanie alternatywy, okresl mniej wiecej granice cenowe...

Bo na przyklad polecana wyzej przez kolege Turnigy posiada wprawdzie niedoscigniony stosunek funkcjonalnosci do ceny, ale w wersji fabrycznej takze pare niedostatkow. Stad nie koniecznie polecalbym ja osobie, ktora nie bylaby w stanie poradzic sobie z przeprowadzeniem drobnej modernizacji nadajnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

 

jestem początkujący - nie wiem jaką aparturę kupić do quadrocoptera. Możecie coś doradzić ? Quad będzie latał z apartem ? Równocześnie w przyszłości myślę o tym aby zacząć naukę pilotażu na heli.

 

Pozdrawiam i dziękuję za odp.

Nada się każdy nadajnik z wbudowanym komputerem i wystarczającą liczbą kanałów czyli 4 + obsługa dodatkowych funkcji. Oczywiście sugeruję firmową, znanej marki i zasada główna - najlepsza na jaką cię stać. Nawet kosztem innych elementów czy samego modelu.