Gość Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 Michał, w pracy mieliśmy masakrę, dopiero wróciłem do domu bo mieliśmy termin na wykonanie pewnych instalacji. Cały tydzień praktycznie był taki, jutro mam wolne ale pokręcę się po Warszawie zanim wyjadę. Być może coś jutro wieczorem porysuję i w sobotę. Ogólne u mnie zastój w rysowaniu i modelowaniu. Po wypłacie musze zlecić frezowania kabin i osłonek silników do paru modeli ale to dopiero w styczniu. Pittsa też ruszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NightHawk Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 jak miewa sie ten projekt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 Projekt leży u mnie na pulpicie, niebawem będzie kontynuowany więc jeszcze chwila cierpliwości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 Czas odgrzać starego kotleta. Wyciągnąłem plik Pittsa i doszedłem do wniosku że trzeba zmienić to i owo w projekcie , najpierw zrobić małego elektryka a potem większego brata. W tak zwanym "międzyczasie" (rzeczywistość równoległa czy co) zmieniły się priorytety i wielkość 1600mm nie jest już taka oczywista. Nie mam możliwości zakupu DLE30 więc muszę przystosować latadło pod mniejszy silnik. Pożyjemy, zobaczymy, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kesto Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 w jaką rozpiętość celujesz teraz i jaki silnik chcesz zastosować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 Elektryk będzie w granicach 100cm, co do rozpiętości wersji spalinowej to się jeszcze okaże, w grę wchodzą Saito 82 lub 125. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 Przerobiłem kadłub, powyciągałem przekroje wręg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Rysowanie idzie jak krew z nosa, ile planów i rysunków w sieci tyle nieścisłości. Niektóre dostępne rysunki w CAD są tak niedokładne że rzutyw obrębie planu samego modelu różnią się wymiarami. Nawet niektóre płatne plany zrobione są po prostu beznadziejnie a konkretnie przekroje kadłuba nie mają nic wspólnego z rzeczywistością. Powszechnie dostępne scany Pittsa s1s i c (chyba Tony Clark`a) są w bardzo kiepskiej jakość (po skanowaniu) i to powoduje że rysowanie tego dość skomplikowanego modelu idzie tak wolno. Rozmieszczenie goleni podwozia to też było niezłe wyzwanie. Zrobienie ich wg rzutu z przodu skutkowało ich kolizją ze skrzydłem, zawężenie rozstawu kół nie wchodziło w grę więc rozwiązaniem okazało się zwiększenie kąta pochylenia każdej goleni o około 8st. Dopiero po tej akcji zaczęło wszystko do siebie pasować. Edycja: wykreśliłem punkty mocowania górnego skrzydła do kadłuba, czas chyba zabrać się za samą konstrukcję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sauberx009 Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 Może coś sie ruszyło? szkoda ze temat ucichł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi