adrian06adik Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 Jestem nowy w temacie, że tak powiem świeżak, a chcę, by TO popłynęło: Kadłub dostałem od miłej obsługi modele.sklep, mam do niego silnik 3-fazowy - odpowiednik 480, 30 amperowy regulator i co tu dużo gadać... Chcę się tym pobawić Moje pierwsze (bo na pewno nie ostatnie) pytanie: w którym miejscu ma wychodzić wał? A czy B? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wapniak Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 Tu masz wszystko w temacie: http://www.modelteam.com.pl/porady_technika/budowa_eco400/eco400budowa.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian06adik Opublikowano 20 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 a jak z tą komorą zalewową? czy mi też jest takowa potrzebna? na jakiej zasadzie ona działa? EDIT: czy śruba może znajdować się za kadłubem (razem ze sterem oczywiście), jak widziałem w MONO na przykład, czy musi być pod spodem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasw328 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Do tego kadłuba silnik bezszczotkowy lepiej dać słabszy, ponieważ ten kadłub niezbyt lubi nadmiar mocy (u mnie pływa na szczotkowcu). Nie potrzebuje komory zalewowej, ponieważ kształt pozwala mu obracać się na dno po wywrotce. To est kadłub miniECO i lepiej będzie pływał ze śrubą pod wodą. Na linku powyżej wymiary są dobre (u mnie tak pływa). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...