Skocz do zawartości

Motorówka


Rekomendowane odpowiedzi

Jestem nowy w temacie, że tak powiem świeżak, a chcę, by TO popłynęło:

 

Dołączona grafika

 

Kadłub dostałem od miłej obsługi modele.sklep, mam do niego silnik 3-fazowy - odpowiednik 480, 30 amperowy regulator i co tu dużo gadać... Chcę się tym pobawić ;)

 

Moje pierwsze (bo na pewno nie ostatnie) pytanie: w którym miejscu ma wychodzić wał? A czy B?

 

Dołączona grafika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tego kadłuba silnik bezszczotkowy lepiej dać słabszy, ponieważ ten kadłub niezbyt lubi nadmiar mocy (u mnie pływa na szczotkowcu). Nie potrzebuje komory zalewowej, ponieważ kształt pozwala mu obracać się na dno po wywrotce. To est kadłub miniECO i lepiej będzie pływał ze śrubą pod wodą. Na linku powyżej wymiary są dobre (u mnie tak pływa).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest szczotkowa 400 i wszystko się mieści, a i na chłodzenie miejsce zostaje :D Kardan w takim modelu nie jest byt dobrym pomysłem... Większość mocy silnika idzie na pokonanie różnicy kątów, więc lepiej jest zastosować sztywne sprzęgło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra... Sprzęgło, mówicie :D O tym nie słyszałem, bo mówiono mi w sklepie tylko o kardanie za 35 zeta :D Taki elastyczny, z gumowym łączeniem

Czyli lepsze będzie sprzęgło, tak?

Czy takie rozwiązanie będzie dobre do tak wysokich obrotów silnika? to jest 2100 obr/V. Wolę się upewnić.

EDIT: dobra, ze skróceniem nie będzie problemu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.