Skocz do zawartości

balancer fullymax

pyton

Rekomendowane odpowiedzi

Możesz też ładować pakiet bezpośrednio z ładowarki, tak jakbyś ładował bez balansera, a balanser podpiąć do akumulatora tylko taśmą do balansowania. Dzięki temu uzyskasz naładowane i zbalansowane ogniwa, a ładowarka na pewno nie będzie się "pluć"

a jak podepniesz sam pakiet do balansera bez ładowarki tez ci swieci na czerwono ? bo ja tez i tak mam.

To znaczy , że jest dobrze. Mam taki balanser od prawie 2 lat. Jak podepniesz do niego pakiet, to dioda czerwona będzie świeciła cały czas. To nie jest wada, ani usterka, tylko sygnalizacja podłączenia akumulatora ( nie ładowarki). Podłącz ładowarkę, balanser i pakiet i ładuj. W ładowarce wyłącz funkcję ładowania przez balanser. Ja tak robię i mam naładowane akumulatory i zbalansowane cele.

W instrukcji do której link Ci podałem można przeczytać (jeżeli się chce):

"• Red LED (STATUS LED)

1. Defective cell indication: Before charging, the balancer will automatically check all cells. The red LED will flash quickly for 15 seconds and then shut-off when any cell’s voltage is higher than 4.35V or lower than 3.0V. After charging, the balancer will automatically check the cells again; the red LED will flash quickly for 5 seconds and then shut-off when any cell’s voltage is lower than 3.7V. Please note that whenever the red LED flashes quickly, the balancer will automatically cut-off the charging circuit and the balancing circuit for safety purpose.

2. Balancing circuit normal indication: After detecting the cells, if the red LED turns on (constant), the cells are within the normal voltage range, and it is ready to begin charging.

3. Charging indication: The red LED will be on when the balancer is in normal charging mode.

4. Cut-off charging indication: During charging, when a cell’s voltage is higher than 4.3V or if all the cell voltages reach 4.25V, the red LED will flash slowly for 15 seconds and then cut-off. In the mean time, the balancer will cut-off the balancing circuit and the charging circuit for safety (in case the charger fails to cut-off charging).

Jeżeli nadal męczy Cię ta czerwona dioda świecąca ciągłym światłem po podłączeniu pakietu to przeczytaj sobie przynajmniej tę część zaznaczoną pogrubionym drukiem.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.