Skocz do zawartości

BK Condor Magic Evo4 3000 mm


pablos

Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie zakupiłem ten model w tym sklepie http://www.der-schweighofer.at/artikel/68745/bk_condor_magic_evo4_3000_mm .Dziś przyszła paczka po oględzinach stwierdzam że jak dla mnie model jest na pewno wart ceny którą zapłaciłem czyli 119 Euro . Bo cena w Polsce zaporowa bezmała 1000zł noi tej ceny już raczej wart nie jest. Będzie w wersji elektro napęd AXI 2826/12 . Producent JSB czyli jakość z pod znaku "wszystkiego można się spodziewać" dlatego prosiłbym osoby które miały doczynienia z tym modelem o ewentualne uwagi , może cos trzeba poprawić albo na coś szczególnie uważać. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem obecnie w niemczech i zamawiałem do Niemiec za przesyłkę nic nie płaciłem cały koszt to 119.90 Euro . Na stronie sklepu pisze ze przesyłka do krajów UE to 6 Euro. Płaciłem pypalem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Niestety model jeszcze nie jest zkończony w międzyczasie składałem Extrę MX ,do tego ogólny brak czasu i tak dalej . W sumie zostały mi do zamontowania serwa w skszydłach może się uda w tym tygodniu model poskładać, fotki postaram się zapodać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm wykonanie jakość problem w tym e nie mam skali porównawczej bo nie miałem jeszcze tego typu szybowca . Opiszę to co stwierdziłem organoleptycznie. Kadłub GFK wydaje się w miarę sztywny nie ma odprysków ani skaz . Skrzydła konstrukcja żeberkowa kryte w całości balsą i folią posiadają lotki i klapy . Próbowałem je wyginać są sztywne i nie sposób je wygiąć,

łącznik skrzydeł to pręt węglowy 10mm praktycznie nie do wygięcia ani złamania. Z wizualnego punktu widzenia nie ma się do czego przyczepić .W porównaniu z innymi szybowcami tej wielkości na pewno wart jest te 119 euro . U nas kosztuje prawie 1000 zł a tyle to pewnie bym nie dał. Poczytałem trochę na niemieckich forach modelarskich i piszą że w tej cenie to najlepsza oferta na szybowiec 3 metrowy i podobno wcale nie najgorzej lata.

Teraz kilka fotek

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się akurat składa że od początku wakacji "upalam" Condora :D

Mogę więc coś napisac...Model zrobiłem jako moto szybowca dając tam znany silnik http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/%5F%5F7069%5F%5FTGY%5FAerodriveXp%5F42%5FSK%5FSeries%5F42%5F50%5F650Kv%5F1150w.html

oraz pakiet 5 S 2450 ,regiel 60 A. Na takim napędzie model idzie ostro w górę,i choc nadmiar jest to jest w sam raz :lol:

Do lotu Condor wyszedł ok 2700 g.Własności lotne modelu są wg mnie wyśmienite ,model łapie świetnie termikę,doskonałośc jest ogromna (akurat ja mam zablokowane klapy)wiec lądowanie jest z "kilometra"...Condor bez problemu wykonuje podstawową akrobacje,bardzo szybki nalot na siebie z sporej wysokości robi ogromne wrażenie (świst ;) ) Latałem i podczas sporego wiatru jak i ciszy i żadnych niespodzianek,choc lądowanie w wietrze jest troche stresujące (nagłe zmiany kierunku itp)

Winglety dodaja bardzo elegancki wyglad na niebie.

Z swojej strony uznałem że -umieszczenie haków do mocowania skrzydeł jest beznadziejne (zbyt z przodu ) więc przesunąłem je bliżej środka i jest git(mocowanie na sprężynę ).Serwo ogonowe wklejone w statecznik pionowy spełnia zadanie jak najbardziej ok.Dodatkowo dorobiłem na stałe koło bo szkoda rysowac kadłubem przy lądowaniu i naprawdę to świetne udogodnienie.

Jakieś foty mogę przy okazji wrzucic zainteresowanym :)

Model nabyłem w Polsce nówkę za 800 zł :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Tak się akurat składa że od początku wakacji "upalam" Condora :D Mogę więc coś napisac...Model zrobiłem jako moto szybowca dając tam znany silnik http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/%5F%5F7069%5F%5FTGY%5FAerodriveXp%5F42%5FSK%5FSeries%5F42%5F50%5F650Kv%5F1150w.html oraz pakiet 5 S 2450 ,regiel 60 A. Na takim napędzie model idzie ostro w górę,i choc nadmiar jest to jest w sam raz :lol: Do lotu Condor wyszedł ok 2700 g.Własności lotne modelu są wg mnie wyśmienite ,model łapie świetnie termikę,doskonałośc jest ogromna (akurat ja mam zablokowane klapy)wiec lądowanie jest z "kilometra"...Condor bez problemu wykonuje podstawową akrobacje,bardzo szybki nalot na siebie z sporej wysokości robi ogromne wrażenie (świst ;) ) Latałem i podczas sporego wiatru jak i ciszy i żadnych niespodzianek,choc lądowanie w wietrze jest troche stresujące (nagłe zmiany kierunku itp) Winglety dodaja bardzo elegancki wyglad na niebie. Z swojej strony uznałem że -umieszczenie haków do mocowania skrzydeł jest beznadziejne (zbyt z przodu ) więc przesunąłem je bliżej środka i jest git(mocowanie na sprężynę ).Serwo ogonowe wklejone w statecznik pionowy spełnia zadanie jak najbardziej ok.Dodatkowo dorobiłem na stałe koło bo szkoda rysowac kadłubem przy lądowaniu i naprawdę to świetne udogodnienie. Jakieś foty mogę przy okazji wrzucic zainteresowanym :) Model nabyłem w Polsce nówkę za 800 zł :D

Coś od tamtego czasu się zmieniło,jakieś wady modelu?Ogólnie zadowolony jesteś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj,tak zmieniło się :) ,a mianowicie posiadaczem Condora stał się mój kolega z lotniska tak więc mam go na oku.

Potwierdzam co wcześniej napisałem,dodam że model sprawił ogromną radość koledze który przesiadł się na niego z Easy Glidera.

Na pewno nie jest to szybowiec dla początkującego,niestety trzeba znać podstawy lotu ,zakręty,prędkość w nich gdyż nie jest to pianka a można by rzec prawdziwy profi model.Z wad, patrząc z perspektywy czasu to mocowanie w środku kadłuba tej sprężyny trzymającej skrzydła -kwestia wprawy i długich szczypiec.. ;) oraz tego że model jest lakierowany po wyjęciu z formy -lubi lakier odprysnąć. Mam porównanie z kadłubem Virusa gdzie lakier jest kładziony w formie i różnica znaczna ( ale to kwestia ogólnego poszanowania modelu ).

Na pewno można pokusić się o podłączenie klap (ja nie miałem) gdyż lądowanie to najtrudniejszy moment gdyż model niesie i niesie...

Na lotnisku wzbudza on respekt,jest bardzo ładny ,3 m to już kupa modelu a lot jest bardzo majestatyczny ,spokojny ,wręcz model płynie..co nie oznacza że jak się umie to nie można poszaleć.Jest to model raczej w kierunku termiki.

Przy budowie można dać ciężki silnik,duży pakiet bo model jest ciężki na tył i zamiast upychać ołów, lepiej skompensować to napędem.

Gdybym miał kupić ponownie to bez wahania ,zmieniłem gdyż potrzebowałem więcej adrenalinki :D .

Nagram przy następnych lotach jakiś filmik to zerkniesz "jak to leciało"..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.