tomekmagda3 Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Prosze o pomoc w dobraniu timingu do silnika Turnigy 3542 1250 kv ,W tej chwili mam ustawiny na 15 stopni ,według instrukcji regulatora dla silników 10-24 biegunowych . Według mnie silnik za bardzo się grzeje ,niewiem czy to timing czy przyczyna jest jakaś inna,silnik chodzi równo,płynnie wchodzi na obroty ,łopatki mam 10x6 . Tomek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubu2 Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Ten silnik, z dosyć wysokim kv, potrzebuje tochę mniejszego śmigła. To, które posiadasz powoduje dosyć duży pobór prądu, a w konsekwencji znaczny wzrost temperatury. Nie piszesz w jakich warunkach go sprawdzasz, czy podczas prób silnik jest wystarczająco chłodzony. A poza tym, w locie, silnik będzie pobierał mniej prądu (mniejszy opór). Spójrz na dane producenta. Do tego silnika zaleca mniejsze śmigła. pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Capriman Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 10x5 było by chyba idealne: http://www.bungymania.com/imageshome/includes3/motorperf1.php?id=116 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubu2 Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 No, niezupełanie idealne. Zobacz w zacytowanej tabeli, na jakich bateriach (do 70C, a więc o małych spadkach napięcia) i przy jakim prądzie. To jest bardziej realne Model: SK35-42 1250 Kv: 1250rpm/v Turns: 4 Resistance: 30 Idle Current: 1.9A Shaft: 4mm Weight: 142g Rated Power: 630w ESC: 45A Cell count: 3~4 Lipoly Suggested Prop: 8*7,9*5,10*4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekmagda3 Opublikowano 13 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Mój to nie jest seria SK ale TR 35-42B 1250kv -http://www.hobbyking.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=3887 Tomek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike217 Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 W mojej ocenie ten timing jest za niski. Na 15 pływam aktualnie silnikiem Lehner 1920 a jest to silnik 2 polowy. Grzanie się podanego przez Ciebie silnika wynika z jego niskiej sprawności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi