Irek M Opublikowano 16 Lipca 2011 Opublikowano 16 Lipca 2011 Czy ktoś mógłby wyjasnić konkretnie od czego zależy ustawienie danych wartości? Chodzi przede wszystkim o kąt wyprzedzenia i czestotliwość. Przykład regulator TP 40/60A działał bez problemu z silnikiem TP 2915-35 tzn mimo, że pakiet był bardzo gorący całość; silnik, regulator i pakiet działały do ostatniej kropli prądu. Gdy zmieniłem silnik na Aeolian to kolejny raz odciął zasilanie będąc bardzo gorącym. I tu pytanie o kąt wyprzedzenia i częstotliwosć; czy muszę ustawić je od nowa do nowego silnika? W TP mogłem tylko policzyć "ramiona", na których jest nawinięte uzwojenie (to są pola czy pola to magnesy na obwodzie?- jest ich 13. Aeolian ma ich 12. W związku z tym jaki kąt ; 2 7 15 30 i jakie PWM ; 8khz 16khz 32khz ustawić ?Grzanie regulatora nie ma nic wspolnego z przeciążeniem bo silnik pobierał max 31A, regulator przystosowany do pracy ciągłej 40A i chwilowej 60A.
Rekomendowane odpowiedzi