Mars_2000 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Ostatnio notoryczny (niestety) brak czasu na latanie modelami na lotnisku spowodował, że zdecydowałem się zmienić i tak małą skalę elektryków na coś jeszcze mniejszego i lżejszego do polatania i ćwiczenia 3D w ogrodzie czy na przydomowej polanie. I tak o to zamówiłem w ubiegłym tygodni ABC-RC Extrę EPP z Techone. O taką : http://www.techonehobby.com/proview.asp?id=173 I dzisiaj przyszła paczka, a w środku :shock: owszem Extra, ale taka: Lekka konsternacja, potem szybki rzut oka na specyfikacje obu i IMHO wyglądają one identycznie. Nie wiem, czy są de facto są identyczne jakościowo (nie znam się na tym aż tak), ale po krótkim zastanowieniu się stwierdziłem , że ta też mi odpowiada. Podstawowe dane: Dodatkowo kupiony osprzęt u Mirka: - silnik Emax GT2205/22 KV1660 - 144W - regulator Emax ESC Budget 10A 1-3S - programowalny - 2x pakiet 7,4V 500mAh 25C - KingMax A z domowej szuflady w model pójdą: - 3x serwo 5g z HobbyKinga - śmigło EP 8x4 lub SF 8x3.8 (zobaczymy które lepsze) Tak wygląda całość zebrana do kupy: Jako, że to mój pierwszy model z EPP i to w lekkiej kategorii, to mały stres aby "nadwaga" się nie wdała jednak jest :? Mój plan, to zmieścić się w 250 gramach wraz z baterią. Teoretycznie szanse są: - części modelu z galanterią - 136 gram - silnik - 29g (z kablami i konektorami) - bateria - 27g - regulator - 12g - 3x serwa 5g - 21g - śmigło - 6g Całość osprzętu: 95g Ciekawe czy użyte kleje , rzepy i może coś jeszcze zmieszczą się w 15-20g. Jeśli tak, to mam szansę nie przekroczyć zakładanej wagi. Postaram się zrobić też małą relację, licząc przy tej okazji na ew. pomoc fachowców w temacie piankolotów 3D z EPP. Do klejenia chcę użyć głównie CA Foam friendly, aktywatora i żywicy 5min dwuskładnikowej (łoże silnika , ew. połączenie kadłuba i skrzydła dla lepszej trwałości). Czy to dobre wybory ? Jutro cd... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania