Skocz do zawartości

Easy Glider Pro - silnik.


mati10

Rekomendowane odpowiedzi

No, bez przesady !

 

http://pfmrc.eu/viewtopic.php?p=399359&sid=739896c041b12345826e636d624926b5#399359 - 60 stron o EasyGliderPRO !!!

 

http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=2053 - 40 stron o EasyGlider Electric(łącznie z przeróbkami) !!!

 

mati10, poczytaj, dobierz, lataj, pochwal się fotkami/rozwiązaniami :) Ale najpierw, poproś modów o usunięcie tego tematu :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ray 3530/14 i regler 25A starczy. (silnik z oryginalnym śmigłem z EGP ciągnie ok 18A) Nie stosować reglera TP bo strasznie sieją i są problemy z łącznością - chwilowa utrata kontroli. Na tym zestawie EGP idzie ostro do góry - wystarczająco ostro.

 

Fakt, tematów o EG jest tu sporo wystarczy poszukać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wolę 1-2 strony konkretów niż przeszukiwanie 60 stron, gdzie połowa to bzdety.

Dorzucę swoje, a konkret na końcu:

 

Wyposażenie:

Odbiornik Assan w kabinie na wysokości krawędzi spływu skrzydła

Śmigło Aeronaut CAM Carbon 10"x 6"

Silnik TR 2836 kV 1000

Regulator TR Sentry 40A

Pakiet 3S TR nano-tech 2,2 Ah

Serwa 4 x HXT900

Waga 1000g

 

Pułap 350m osiąga w 40s, biorąc średnio 23A, silnik po lądowaniu zimny, pakiet letni - parametry z Eagle tree.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.