hantom Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Więc tak ja uważam ze na tym silniku i przy tej wadze model nie powinien sie wzniesc! jest za cieżki na ten silnik! i od tego zacznij! co do tego ze przechla sie na lewo przy skrecie to bierz na skret wysokosc to wtedy bedziesz niwelował przechył. Ale zacznij od zmiany silnika 8) W pierwszym poście napisałem że na drugich skrzydłach (o 30 gramów lżejszych) i akumulatorze przesuniętym do tyłu samolot leciał... Skoro mogłem wznieść go na 30 metrów to może nie jest to wina silnika...
misiek1493 Opublikowano 4 Września 2011 Opublikowano 4 Września 2011 A po co jest wgl ten wykłon i skłon silnika?
ppompka Opublikowano 4 Września 2011 Opublikowano 4 Września 2011 Skłon jest po to żeby model leciał prosto i nie zadzierał, a wykłon jest po to, żeby można było skręcić w prawo, oraz żeby model sam w lewo nie skręcał.
madrian Opublikowano 4 Września 2011 Opublikowano 4 Września 2011 A po co jest wgl ten wykłon i skłon silnika? W celu kompensacji wektora sił reakcji silnika. :wink:
Rekomendowane odpowiedzi