hantom Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Więc tak ja uważam ze na tym silniku i przy tej wadze model nie powinien sie wzniesc! jest za cieżki na ten silnik! i od tego zacznij! co do tego ze przechla sie na lewo przy skrecie to bierz na skret wysokosc to wtedy bedziesz niwelował przechył. Ale zacznij od zmiany silnika 8) W pierwszym poście napisałem że na drugich skrzydłach (o 30 gramów lżejszych) i akumulatorze przesuniętym do tyłu samolot leciał... Skoro mogłem wznieść go na 30 metrów to może nie jest to wina silnika... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek1493 Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 A po co jest wgl ten wykłon i skłon silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppompka Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 Skłon jest po to żeby model leciał prosto i nie zadzierał, a wykłon jest po to, żeby można było skręcić w prawo, oraz żeby model sam w lewo nie skręcał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madrian Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 A po co jest wgl ten wykłon i skłon silnika? W celu kompensacji wektora sił reakcji silnika. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi