kogutos Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Opublikowano 28 Sierpnia 2007 czesc wszystkim.jestem Tomek,zamieszkuje w Lublinie.Jestem swiezym posiadczem Lamki.Latam modelami samolotow RC od 5 lat ale helika mam pierwszego.Uwazam ze Lamka jest super.Mialem spore problemy z regulacją ale mysle ze juz jest OK.Mam dwa pytanka do posiadaczy::: Zauwazylem ze w trakcie wyladowywania pakietu ogon ma tendencje do znoszenia? Czy ta ładowareczka do li po jest wyposazona w balancer??
cobra Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Zacznę od końca: ładowarka jest z balancerem. Co do znoszenia ogona, to według mnie nie da się go trwale wytrymować. U mnie zmienia się wraz ze stopniem rozładowania pakietu. Od jednego do drugiego końca trymera, a i tego mało (sporo poza zakresem trymowania). Przyzwyczaiłem się do tego i przy regularnym lataniu (2 pakiety dziennie, lub to x2) przestało mi przeszkadzać. Dla mnie największą niedogodnością jest duża trudność w utrzymaniu stałej wysokości podczas manewrów, bo w zawisie nie ma problemu.
kogutos Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Dokladnie identycznie jest u mnie z ogonem od jednego konca trymera do drugiego.lamka jest super.Latam nia do zdechu.Maksymalnie na oryginalnym pakiecie 15minut lotu praktycznie non stop.
FX Opublikowano 4 Września 2007 Opublikowano 4 Września 2007 pływanie ogona może faktycznie doprowadzić do rozpaczy, ale kwestia opanowania przyzwyczajenia. Potem nawets ie na to nei zwraca uwagi (oczywiscie w przypadku Lamy) Problem z utrzymaniem stałe wysokości może leżeć w zbyt sztwno osadzonym drązku Nie raz widziałem próby zawisów i uczący się miał "zębatkę" pod drązkiem, co praktycznie uniemozliwia znalezienie neutrum. Bawiłem sie lamą w domu i da sie tym naprawde ładnie zawisnać na stałym pułapie. Polecam zwolnic nieco docisk i WD40 w przeguby
cobra Opublikowano 4 Września 2007 Opublikowano 4 Września 2007 Nie chodzi o utrzymanie stałej wysokości podczas zawisu. Tutaj to bez najmniejszego problemu! Chodzi mi o utrzymanie stałej wysokości lotu podczas manewrów np. ósemek, lotu po kwadracie, obrotu wokół osi pionowej. Ale to jest typowe dla heli bez zmiennego skoku łopat, a wynika z niemożności szybkich zmian prędkości obrotowej wirnika (tu wirników) ze względu na ich bezwładność.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.