kogutos Posted August 28, 2007 Share Posted August 28, 2007 czesc wszystkim.jestem Tomek,zamieszkuje w Lublinie.Jestem swiezym posiadczem Lamki.Latam modelami samolotow RC od 5 lat ale helika mam pierwszego.Uwazam ze Lamka jest super.Mialem spore problemy z regulacją ale mysle ze juz jest OK.Mam dwa pytanka do posiadaczy::: Zauwazylem ze w trakcie wyladowywania pakietu ogon ma tendencje do znoszenia? Czy ta ładowareczka do li po jest wyposazona w balancer?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cobra Posted August 30, 2007 Share Posted August 30, 2007 Zacznę od końca: ładowarka jest z balancerem. Co do znoszenia ogona, to według mnie nie da się go trwale wytrymować. U mnie zmienia się wraz ze stopniem rozładowania pakietu. Od jednego do drugiego końca trymera, a i tego mało (sporo poza zakresem trymowania). Przyzwyczaiłem się do tego i przy regularnym lataniu (2 pakiety dziennie, lub to x2) przestało mi przeszkadzać. Dla mnie największą niedogodnością jest duża trudność w utrzymaniu stałej wysokości podczas manewrów, bo w zawisie nie ma problemu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kogutos Posted August 30, 2007 Author Share Posted August 30, 2007 Dokladnie identycznie jest u mnie z ogonem od jednego konca trymera do drugiego.lamka jest super.Latam nia do zdechu.Maksymalnie na oryginalnym pakiecie 15minut lotu praktycznie non stop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FX Posted September 4, 2007 Share Posted September 4, 2007 pływanie ogona może faktycznie doprowadzić do rozpaczy, ale kwestia opanowania przyzwyczajenia. Potem nawets ie na to nei zwraca uwagi (oczywiscie w przypadku Lamy) Problem z utrzymaniem stałe wysokości może leżeć w zbyt sztwno osadzonym drązku Nie raz widziałem próby zawisów i uczący się miał "zębatkę" pod drązkiem, co praktycznie uniemozliwia znalezienie neutrum. Bawiłem sie lamą w domu i da sie tym naprawde ładnie zawisnać na stałym pułapie. Polecam zwolnic nieco docisk i WD40 w przeguby Link to comment Share on other sites More sharing options...
cobra Posted September 4, 2007 Share Posted September 4, 2007 Nie chodzi o utrzymanie stałej wysokości podczas zawisu. Tutaj to bez najmniejszego problemu! Chodzi mi o utrzymanie stałej wysokości lotu podczas manewrów np. ósemek, lotu po kwadracie, obrotu wokół osi pionowej. Ale to jest typowe dla heli bez zmiennego skoku łopat, a wynika z niemożności szybkich zmian prędkości obrotowej wirnika (tu wirników) ze względu na ich bezwładność. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.