SP-LUK Opublikowano 2 Września 2011 Opublikowano 2 Września 2011 model - easyglider start i lot na ok 200 m , nagle brak kontroli , model robi petle jedna za druga. wiatr slaby wiec znosi go powoli , biegne za nim ,co chwile zaslaniaja mi drzewa i musze uwazac na samochody !! w koncy widze gdzie upada i tu MEGA FUKS !!!!! spada na teren szkoły na boisko chyba do kosza na ktorym jest młodziez.. model nie rozbija sie o glebe tylko uderza w korone drewa i chlopaki go przejmuja . okazalo sie ze spalony regulator ...( markus hobby 30 ) http://pokazywarka.pl/0eyf79/ i tu prosba.. jak zrobic polaczenie z dodatkowym pakiecikiem ( niezaleznym ) do odbiornika?? odbiornik cały , sprawdzałem po katastrofie podpinajac mały pakiet , normalnie mam zasilanie przez REG i kabelek w 3 kanał odbiornika... REG szlag trafił i odbiornik nie miał zasilania :/ calosc nad terenem zabudowanym ... do tego nadpalone kable od dwoch serw , moze da sie zlutowac wycinajac spalone fragmenty ... ehh od dzis nie latam bez niezaleznego zasilania odbiornika :/ mialem kamerke z boku kadłuba .. widac jak po zatrzymaniu silnika wydobywa sie biały dym z otworów wentylacyjnych .. w sumie to pierwsza taka awaria , od 3 sezonów jeden i ten sam model latany po kilka razy w tyg , wiec nie jest źle
meloow Opublikowano 2 Września 2011 Opublikowano 2 Września 2011 tu masz ładnie to pokazane przeze mnie LINK
SP-LUK Opublikowano 2 Września 2011 Autor Opublikowano 2 Września 2011 dzieki za link ( schematy) , ale musze podpytac jeszcze , ja mam odbiornik w ktorym oprocz wejsc na kanały 1,2 3... jest wejscie BATT , gdyby to byl tylko szybowiec , to oczywiscie dajemy malutki pakiecik ( 4,8V NiMh ) w to gniazdo i po sprawie ale mi zachcialo sie elektro-szybowca.. zatem od pakietu dalem zasilanie na regulator i dalej do 3 kanalu (gaz) i tenże 3 kanal jednoczesnie zasilal odbiornik ... regulator sie spalił i jest , jak jest... czy moge w takiej konfiguracji dopiac po prostu zasilanie do tego gniazda BATT ? wtedy odbiornik bedzie mial dwa zasilania , z tego niezaleznego pakieciku i z regulatora.. opcja 2 na Twoim linku w tej chwili moge tylko bawic sie samym szybolem wg schematu 5 , tylko musze poprawic kable od 2-ch serw bo sie nadpaliły...
f-150 Opublikowano 2 Września 2011 Opublikowano 2 Września 2011 A po co dodatkowy balast w postaci akumulatora 4,8V ?.A szanowni UBEC to nie łaska?Jedyne 20 zł i po sprawie a waga tylko kilka gram.I nie zapomnieć odciąć plusa z regulatora z BEC. Nie musi być dodatkowego wejścią w odbiorniku.Można zastosować Y-kabel pod dowolny Kanał.
SP-LUK Opublikowano 2 Września 2011 Autor Opublikowano 2 Września 2011 to jeszcze mam mini metlik w glowie... bo jak regulator dam na 3 kanal (gaz do silnika ) . to gdzie ten UBEC ? kanaly 1,2 ,4 5 zajete przez serwa ( lotki , kierunek , wysokosc )
buwi777 Opublikowano 2 Września 2011 Opublikowano 2 Września 2011 to jeszcze mam mini metlik w glowie... bo jak regulator dam na 3 kanal (gaz do silnika ) . to gdzie ten UBEC ? kanaly 1,2 ,4 5 zajete przez serwa ( lotki , kierunek , wysokosc )Przeczytaj POWOLI poprzedni post ...
Rob Mc Fly Opublikowano 2 Września 2011 Opublikowano 2 Września 2011 to jeszcze mam mini metlik w glowie... bo jak regulator dam na 3 kanal (gaz do silnika ) . to gdzie ten UBEC ? kanaly 1,2 ,4 5 zajete przez serwa ( lotki , kierunek , wysokosc ) A czytasz w ogóle co już zostało napisane? 8) nie zapomnieć odciąć plusa z regulatora z BEC. Nie musi być dodatkowego wejścią w odbiorniku.Można zastosować Y-kabel pod dowolny Kanał.
pmaciej Opublikowano 2 Września 2011 Opublikowano 2 Września 2011 A po co dodatkowy balast w postaci akumulatora 4,8V ?.A szanowni UBEC to nie łaska?Jedyne 20 zł i po sprawie a waga tylko kilka gram.I nie zapomnieć odciąć plusa z regulatora z BEC. Nie musi być dodatkowego wejścią w odbiorniku.Można zastosować Y-kabel pod dowolny Kanał. 1. Dodatkowy UBEC to też potencjalny punkt ryzyka - może ulec uszkodzeniu. 2. Gdy paliwo - LiPo do silnika lata osobno, a odbiornik i serwa mają swoją bateryjkę to można latać dłużej - nawet gdy już w LiPo dno widać. Co do masy: zawsze można zabrać LiPo o jeden rozmiar mniejszy a zysk z pkt. 1 i 2 zostaje. Osobiście robię tak od zawsze: pakiet do odbiornika + paliwo do silnika. :-)
f-150 Opublikowano 3 Września 2011 Opublikowano 3 Września 2011 zawsze można zabrać LiPo o jeden rozmiar mniejszy a zysk z pkt. 1 i 2 zostaje.No widzisz i sam nie wiesz co piszesz. Gdy paliwo - LiPo do silnika lata osobno, a odbiornik i serwa mają swoją bateryjkę to można latać dłużej - nawet gdy już w LiPo dno widać.Ile zyskasz?20sDodatkowy UBEC to też potencjalny punkt ryzyka - może ulec uszkodzeniu.Tak samo jak dodatkowy pakiet.Stosując dodatkowy pakiet pasowało by mieć dodatkowy wskaźnik napięcia tego pakietu. Przy dodatkowym BEC-u nie ma takiej potrzeby,Koniec pakietu,silnik odcina a prądu w akumulatorze i tak masz tyle że wystarczy na długie polatanie bez napędu.
Rekomendowane odpowiedzi