bigkris Opublikowano 3 Września 2011 Opublikowano 3 Września 2011 Witam, w modelu ktory dostałem do zlozenia od znajomego mam nastepujace czesc: silnik xxx regulator 40A oraz pakiet 3s(11,1v) 30C o pojemnosci 2200mah. objaw jest taki ze po dodaniu gazu silnik zaczyna sie rozkrecac a pozniej nastepuje jego odciecie. po cofnieciu drazka gazu slychac charakterystyczne piski(jak przy wlaczeniu napiecia) (jakis reset?) czym to moze byc spowodowane? pakiet za malo wydajny? a moze regulator szwankuje?
buwi777 Opublikowano 3 Września 2011 Opublikowano 3 Września 2011 objaw jest taki ze po dodaniu gazu silnik zaczyna sie rozkrecac a pozniej nastepuje jego odciecie. po cofnieciu drazka gazu slychac charakterystyczne piski(jak przy wlaczeniu napiecia) (jakis reset?) czym to moze byc spowodowane? pakiet za malo wydajny? a moze regulator szwankuje? Zmień ustawienia w regulatorze - timing i start - poszukaj typ i jak to zmienić ...
bigkris Opublikowano 3 Września 2011 Autor Opublikowano 3 Września 2011 Regulator jest taki: http://www.lowpricerc.com/product_info.php?products_id=1372 niby jest jakis manual do niego ale nie rozumiem zbytnio nic z niego. dodam ze silnik jest zamocowany za wrega. jak wprowadzic ustawienia, i jakie on powinien miec te ustawienia?
radek_w Opublikowano 5 Września 2011 Opublikowano 5 Września 2011 Można również sprawdzić z mniejszym śmigłem lub bez śmigła. Jak silnik wkręci się na maksymalne obroty bez śmigła lub z mniejszym śmigłem to będzie oznaczać problem z zasilaniem ( przy mniejszym obciążeniu wszystko działa poprawnie ). Jeśli bez śmigła na wysokich obrotach odcina to oznacza problem z timingiem regulatora. Zrób teścik i daj znać ... wtedy się zastanowimy. Radek
bigkris Opublikowano 5 Września 2011 Autor Opublikowano 5 Września 2011 no i bez smigla silnik kreci az milo. wiec co w tej sytuacji powinienem zrobic?
tomekst16 Opublikowano 5 Września 2011 Opublikowano 5 Września 2011 Sprawdź czy w regulatorze są przylutowane kable. Między regulatorem a silnikiem, i możesz jeszcze sprawdzić kable między pakietem a regulatorem.
Gość Opublikowano 5 Września 2011 Opublikowano 5 Września 2011 A podłącz równolegle do pakietu woltomierz i z założonym śmigłem daj pełny gaz. W 3 sekundy się dowiesz czy winny jest pakiet.
Bruno Opublikowano 5 Września 2011 Opublikowano 5 Września 2011 Ja miałem chyba podobny problem. Winnym okazały się połączenia silnika z regulatorem tak jak pisze tomek3940
bigkris Opublikowano 5 Września 2011 Autor Opublikowano 5 Września 2011 rzeczywiscie, po podlaczeniu woltomierza i zalozeniu smigla zaczelo napiecie spadac. tak wiec winny jest pakiet? czy taki pakiet do czegos jeszcze sie nada? ewentualnie czy mozna sprobowac go w jakis sposob "uleczyc"?
tomnow95 Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 Jakiej firmy ten pakiet? Niektore znacznie zawyzaja wydajnosc prodowa. Lipola nie da sie'uleczyc'
bigkris Opublikowano 6 Września 2011 Autor Opublikowano 6 Września 2011 pakiet to TigerPower 2200maH 10C Charge oraz 30C Recharge
tomnow95 Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 Przy takim pakiecie to najprawdopodobniej mogą być styki. Jeszcze powiedz,jak dużo ładowany ten pakiet. Jest napuchnięty?
bigkris Opublikowano 6 Września 2011 Autor Opublikowano 6 Września 2011 Pakiet nówka. może to wina zle dolutowanych połaczeń? ewentualnie czym to najlepiej lutowac poniewaz moja lutownica i cyna nie za bardzo chcialy sie "kleic"
xader Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 rzeczywiscie, po podlaczeniu woltomierza i zalozeniu smigla zaczelo napiecie spadac. tak wiec winny jest pakiet? czy taki pakiet do czegos jeszcze sie nada? ewentualnie czy mozna sprobowac go w jakis sposob "uleczyc"?Nie jestem expertem ale niewielki spadek napiecia podczas obciazenia baterii to nic zlego. Przetnij luty i zaopatrz sie w odpowiednie kostki z castorami, przykrec w ten sposob i zobacz czy problem nadal wystepuje. Nie napisales jaki to spadek napiecia - taka informacja sie przyda. Mozliwe ze styk na lini regulator - bateria szwankuje jezeli masz zapas koncowek przetnij i sprawdz na kostce. (wazne zeby kostka "obsluzyla te 40a")
Gość Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 Przecież można obciążyć sam pakiet żarówką halogenową H4 czy dwoma takimi i zobaczyć napięcie pod obciążeniem. Najpierw proponuję zacząć od pakietu. Ostatecznie można podłączyć cały napęd do akumulatora samochodowego , ten napewno nie "kucnie" pod obciążeniem. Jeżeli nadal będzie to samo sie działo na akumulatorze samochodowym to będzie wiadomo że to nie pakiet. Opcji sprawdzania jest dość dużo. Niewielki spadek jest ok, ale jeżeli regulator odcina to znaczy że albo CutOff za wysoko ustawiony albo pakiet do śmietnika ewentualnie od naładowania. Polutować pakiet lipol to nie taka prosta sprawa, zdaje się że jedna elektroda jest aluminiowa a aluminium nie polutuje się ot tak cyną, chyba że używa się odpowiedniej pasty.
Rekomendowane odpowiedzi