Skocz do zawartości

Pakiet za słaby, czy może inna przyczyna?


bigkris
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, w modelu ktory dostałem do zlozenia od znajomego mam nastepujace czesc:

silnik xxx

regulator 40A oraz pakiet 3s(11,1v) 30C o pojemnosci 2200mah.

 

objaw jest taki ze po dodaniu gazu silnik zaczyna sie rozkrecac a pozniej nastepuje jego odciecie. po cofnieciu drazka gazu slychac charakterystyczne piski(jak przy wlaczeniu napiecia) (jakis reset?) czym to moze byc spowodowane? pakiet za malo wydajny? a moze regulator szwankuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

objaw jest taki ze po dodaniu gazu silnik zaczyna sie rozkrecac a pozniej nastepuje jego odciecie. po cofnieciu drazka gazu slychac charakterystyczne piski(jak przy wlaczeniu napiecia) (jakis reset?) czym to moze byc spowodowane? pakiet za malo wydajny? a moze regulator szwankuje?

Zmień ustawienia w regulatorze - timing i start - poszukaj typ i jak to zmienić ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można również sprawdzić z mniejszym śmigłem lub bez śmigła.

 

Jak silnik wkręci się na maksymalne obroty bez śmigła lub z mniejszym śmigłem to będzie oznaczać problem z zasilaniem ( przy mniejszym obciążeniu wszystko działa poprawnie ).

 

Jeśli bez śmigła na wysokich obrotach odcina to oznacza problem z timingiem regulatora.

 

Zrób teścik i daj znać ... wtedy się zastanowimy.

 

 

Radek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rzeczywiscie, po podlaczeniu woltomierza i zalozeniu smigla zaczelo napiecie spadac. tak wiec winny jest pakiet? czy taki pakiet do czegos jeszcze sie nada? ewentualnie czy mozna sprobowac go w jakis sposob "uleczyc"?

Nie jestem expertem ale niewielki spadek napiecia podczas obciazenia baterii to nic zlego.

 

Przetnij luty i zaopatrz sie w odpowiednie kostki z castorami, przykrec w ten sposob i zobacz czy problem nadal wystepuje.

Nie napisales jaki to spadek napiecia - taka informacja sie przyda.

 

Mozliwe ze styk na lini regulator - bateria szwankuje jezeli masz zapas koncowek przetnij i sprawdz na kostce. (wazne zeby kostka "obsluzyla te 40a")

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież można obciążyć sam pakiet żarówką halogenową H4 czy dwoma takimi i zobaczyć napięcie pod obciążeniem. Najpierw proponuję zacząć od pakietu. Ostatecznie można podłączyć cały napęd do akumulatora samochodowego , ten napewno nie "kucnie" pod obciążeniem. Jeżeli nadal będzie to samo sie działo na akumulatorze samochodowym to będzie wiadomo że to nie pakiet. Opcji sprawdzania jest dość dużo.

Niewielki spadek jest ok, ale jeżeli regulator odcina to znaczy że albo CutOff za wysoko ustawiony albo pakiet do śmietnika ewentualnie od naładowania.

 

Polutować pakiet lipol to nie taka prosta sprawa, zdaje się że jedna elektroda jest aluminiowa a aluminium nie polutuje się ot tak cyną, chyba że używa się odpowiedniej pasty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.