rafalgruszka Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Throttle curve dokładnie tym w apce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oki188 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 Dodatkowo zamontowałem zewnętrzny bec ale regulator ma i tak swój wewnętrzny. Jak będę chciałbym zdemontować go i latać w idle przy obrotach 95 95 95 95 95 to nie będzie się grzał za bardzo? czy lepiej zostawić zewnętrzny? Zostaw zewnętrzny BEC standardowy jest słaby i regulator może bardziej się grzać z podpiętymi do niego wszystkimi serwami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzycho Opublikowano 19 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 A myślisz żeby spróbować tego governora? Czytałem trochę ,że potrafi odciąć napięcie na chwilę możesz coś powiedzieć o nim? No i ustawienie też jest trochę jakieś skomplikowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oki188 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 Ogólnie 1 raz latałem z governorem włączonym w regulatorze i nie do końca wiedziałem czy on działa czy nie fakt że spadek obrotów na silniku było słychać był ale nie taki jak z wyłączonym więc coś to działo. na początku miałem jakiś problem z nim bo wykrywał mi krzywą gazu na 50-60 % co sprawiało że przy przewrotach miałem jak by za mało obrotów na głowicy ehh nawet nie wiem jak to rozwiązałem do końca ale szybko to wyłączyłem teraz w spalinie teoretycznie też powinienem tego używać ale nie mam wolnych kanałów aby go wpiąć więc przewroty robię bez niego fakt obroty spadają ale nie na tyle aby zdławić silnik. Zastanawia mnie jedna sprawa może przetestuj takie ustawienie krzywej gazu w idlu 100% 85 75% 85100% chodzi o to aby krzywa nie miała idealnego V tylko po bokach był chwilowy stopniowy przyrost mocy a potem dopiero nagły ja tak mam u siebie i spisuję się bardzo dobrze takie ustawienie Dodam iż ustawianie krzywej gazu na 100% liniowo lub 95% trochę nie jest dobrym rozwiązaniem, kąt łopat na środku gazu w idle-up wynosi 0 stopni i całość pracuje w tym momencie jakby na biegu jałowym a siła odśrodkowa znacząco rośnie, głowica może tego nie wytrzymać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzycho Opublikowano 20 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 Ok przetestuję. Jeszcze mam pytanie po wylądowaniu włączyłem HOLDA i gdy go zwolniłem na 3s miałem załączony Idle Up myślałem ,że mi zmieli zębatkę a on powoli się rozpędzał . Czy może to (Soft Start) coś może mieć z tym wspólnego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pancin Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 Tak to jest własnie soft start , po holdzie aktywuje się po określonym czasie ( paru sekundach ). Więc po wylądowaniu radze nie zapominać o przełączniku idla Ja Holda mam w każdym modelu ustawionego na parę procent , oczywiście w - , bodajże 5% i po wylądowaniu nie wyłanczam go wogóle , aż do startu . Przy takiej wartości regiel nie głupieje od dolnego położenia drąga przy ponownym podpinaniu aku . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiktor Opublikowano 23 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 Tak to jest własnie soft start , po holdzie aktywuje się po określonym czasie ( paru sekundach ). Więc po wylądowaniu radze nie zapominać o przełączniku idla Ja Holda mam w każdym modelu ustawionego na parę procent , oczywiście w - , bodajże 5% i po wylądowaniu nie wyłanczam go wogóle , aż do startu . Przy takiej wartości regiel nie głupieje od dolnego położenia drąga przy ponownym podpinaniu aku . to jakiś dziwny regulator, że głupieje od soft startu.Przeważnie soft start zostaje załączony jeśli jeśli gaz jest na 0% kilka sekund u mnie np 3s. a sam proces rozkręcania silnika w tym trybie na 8s. jeśli w trakcie dziaałnia softstatu przepustnica zejdzie na 0% soft start zostaje wyłaczony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzycho Opublikowano 24 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Zastanawia mnie jedna sprawa może przetestuj takie ustawienie krzywej gazu w idlu 100% 85 75% 85100% chodzi o to aby krzywa nie miała idealnego V tylko po bokach był chwilowy stopniowy przyrost mocy a potem dopiero nagły ja tak mam u siebie i spisuję się bardzo dobrze takie ustawienie Dodam iż ustawianie krzywej gazu na 100% liniowo lub 95% trochę nie jest dobrym rozwiązaniem, kąt łopat na środku gazu w idle-up wynosi 0 stopni i całość pracuje w tym momencie jakby na biegu jałowym a siła odśrodkowa znacząco rośnie, głowica może tego nie wytrzymać Więc ustawiłem tak jak mówiłeś i jest jakaś poprawa ,ale dziś jeszcze zdemontowałem wentylatorek na silniku i powiedzmy ,że jest dobrze tylko po 3min lotu na na gazie 100% 85 75% 85100% kątach -10 0 +10 liniowo silnik jest tak gorący ,że ciężko go dotknąć z wentylatorkiem o połowę chłodniejszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi