Skocz do zawartości

ST-MODEL - FOX1800 - mój tuning.


Motylasty
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Na "pionowo" do góry to bym nie liczył z tym silnikiem. On ma około 800g ciągu. Zresztą, ja po raz kolejny wymieniłem napęd u siebie. Założyłem TAKI silnik ze śmigłem 8*4.5.

Silnik bardzo podobny do tego który chcesz zastosować. Idę zaraz go oblatać, dam znać jak się spisał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszę post pod postem żeby się odznaczyło. Fox z silnikiem TURNIGY Park450 Brushless Outrunner 1200kv i śmigle 8*4.5 - lata.... Ale "dupy nie urwało", spodziewałem się większego "pazura". Jeżeli zgodnie z opisem silniki mają podobne parametry to przy pakiecie 3S i śmigle 10*6 - możesz go "zajechać" bardzo szybko. Wznoszenie ok 45st. prędkość średnia, pętle szybkie i wolne bez problemu, beczka wymaga prędkości i oddania sporo SW, z tym silnikiem "niewygodna".

Ja lubię modele które jak im "depnę" to rwą do przodu jak strzały.

 

 

Wcześniej u mnie w Foxie siedział TURNIGY C3530- 1400kv - to była rakieta, pionowo do góry i w dół akrobacje :-).

 

Miałem okazję latać też na oryginalnym napędzie. Pozostawię to bez komentarza, dobrze że nie było wiatru, bo pewnie pod wiatr bym go nie sprowadził do siebie z powrotem :-) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No taki mi doradzili silnik w sklepie jak bym wymieniał.

Taki doradzili, bo jest o "niebo" lepszy od standardowego. Zależy co chcesz osiągnąć.

 

Jeżeli model ma latać spokojnie jak szybolek (ale Fox taki nie jest) możesz włożyć silnik który Ci doradzili.

 

Jeżeli chcesz mieć zapas mocy, który uratuje model z opresji (czasami przy głupkowatym lataniu - tak jak ja - potrzeba jest mocy) to wsadziłbym mu http://www.emodel.pl/emax-silnik-gt-221509-p-3077.html. Mój TURNIGY C3530- 1400kv waży (po przewinięciu przeze mnie) 79g, więc różnica znikoma, a zapas mocy jest sporyyyy...

 

Zresztą na początku tematu przeczytasz, że Motylasty włożył do niego KEDA A22-15M 1050KV gdzie można nim "uciągnąć" model 1.1 kg (czyli tak jak Ci napisałem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Mam jeszcze pytanie.

Przewidywana masa mojego modelu będzie z kamerą,silnikiem i kołpakiem alu ok. 1050g

Czy te standardowe serwa no name dadzą radę z taką masą?

Czy trzeba by zainwestować w jakieś np 65MG?

Powinny dać radę, ale ja u siebie serwa na lotkach wymieniłem. Pozbyłem się też tego "durnego" umieszczenie serw (w skrzydle przy kadłubie, lotka sterowana bowdenami) i umieściłem serwa w płacie przy lotkach - większa skuteczność i precyzja pracy :-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinny dać radę, ale ja u siebie serwa na lotkach wymieniłem. Pozbyłem się też tego "durnego" umieszczenie serw (w skrzydle przy kadłubie, lotka sterowana bowdenami) i umieściłem serwa w płacie przy lotkach - większa skuteczność i precyzja pracy :-)

 

A w razie awarii lub jak bym wymieniał to podpowiesz jakie dałeś te serwa?

I czy rzeczywiście poprawia się ta skuteczność i precyzja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w razie awarii lub jak bym wymieniał to podpowiesz jakie dałeś te serwa?

I czy rzeczywiście poprawia się ta skuteczność i precyzja?

Wsadziłem TowerPro MG90 (duże ale co tam). Precyzja i szybkość oczywiście że się poprawia. Wystarczy wyobrazić sobie pracę "chińskiego" serwa na bowdenie 70 cm i "dziwnej" przekładni w lotce - a pracę serwa na 7 cm popychaczu połączonym bezpośrednio z orczykiem w lotce. Niebo a ziemia :-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.