Skocz do zawartości

Pomoc w wyborze następcy


Ja Andrzej
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Mam problem z wyborem motoszybowca.Latam EG pro i chciałbym przejść na większy do 3m, całolaminatowy w miarę dobrze łapiący termikę ale też nie za szybki.Nie znam się na profilach ,myślałem o Ventus / Diskus (podobają mi się) ale po przestudiowaniu forum za szybkie albo boję się że ja jeszcze za wolny.Jako bardziej doświadczeni Podpowiedzcie co mam wybrać do spokojnego,rekreacyjnego latania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Jerzy Markiton

Jeśli całolaminatowy i 3m to najlepiej 3,5m Jantara. Czasami trafiają się niezmęczone z 2 ręki za całkiem rozsądne pieniądze. Model raczej z gatunku powolnych, dużo wybaczających, statecznych. W końcu robione do termiki i dziobowania w ziemię przy lądowaniu. Lepiej poczekać aż trafi się oferta niż kupować na szybko, byle wydać pieniądze. Jeśli 900 EU nie stanowi problemu to w Lublinie jest bardzo fajna maszyna do wzięcia.... Jedna z lepszych w tym gatunku. Ale do nauki, zwłaszcza samodzielnej - zdecydowanie nie polecam.

- Jurek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie znajdziesz modelu makietowego do 3 metrów z laminatu który spełni twoje wymagania.

Te rozpiętości mają to do siebie że trudno jest zachować realizm i małe obciążenie.

Ocywiście można zrobić wydmuchę ale do pierwszego lądowania i już nie będzie taki ładny.

Jeśli rozważamy to 4 metry, laminat, makieta to minimum.

Jeśli naprawdę chcesz taki model, który ma właściwości lotne dobre, to tylko pozostaje mi polecić konstrukcję na wskroś modelarską.

Model nie sylwetkowy o bardzo dobrych właściwościach lotnych, zawodniczy laminat 3 metry.

Będzie latał szybko i wolno, będzie naprawdę stabilny.

A w ramach reklamy podaję Link do Aukcji

Oczywiście nie żebym namawiał ale:

Laminat pełny, 3 metry, lekki bardzo, lata wolno na klapach i szybko z pełnym balastem.

Pełen zakres.

Odnośnik do komentarza