Skocz do zawartości

OPS 40 _ szukam instrukcji, fotorelacji, wskazówek


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Staram się wyczyścić silnik OPS 40 Marine przeznaczony do ślizgu,częściowo jest już rozkręcony.

Był on nieużywany 2lata i pływał na mieszance z rycyną (chciałbym przejść na syntetyk).

Poszukuję wszelakich wskazówek w eksploatacji, czyszczeniu itp.

genialną sprawą byłaby fabryczna instrukcja.

Jeśli cokolwiek posiadacie dajcie znać na PW maila: tmk03@o2.pl

.Będę BARDZO wdzięczny!

 

//muszę zaznaczyć że w silnikach spalinowych jestem zupełnie początkujący i jest to mój pierwszy silnik.

Opublikowano

To silnik wyczynowy i jeśli w ogóle nie masz doświadczenia z silnikami spalinowymi, to odłóż go na jakiś czas aż takie zdobędziesz. Takie silniki są bardzo wymagające jeśli chodzi o obsługę i łatwo je zniszczyć, a ze względu na osiągane moce są po prostu niebezpieczne dla modelarzy bez doświadczenia.

A tak swoją drogą, to dlaczego go rozkręcasz, jest jakiś konkretny powód?

Tu masz link do wątku o OPS'ach:

http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=970617

Opublikowano

Taką dostałem wskazówkę, że dobrze by było go rozkręcić i elegancko przeczyścić, ponieważ stał długo, chodził na rycynie i może być "zaklajstrowany" w środku.

liczę się z tym że to jest silnik wyczynowy i trudny w obsłudze, ale obecnie nie posiadam żadnego innego, ani funduszy na kupno prostszego... no ale też nie chciałbym go zepsuć na wstępie...

A korci mnie na MAXA żeby nim popływać :mrgreen: ale pewnie będę musiał popytać doświadczonych modelarzy, może ktoś mi go porządnie przygotuje do użytku.

poniżej kilka zdjęć

 

SILNIK

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.