Cimek Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 Pokaż zdjęcie jak to wygląda z bliska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maca111 Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 Czy do tego kita pioneera dobry bedzie emaxx 2822 ?? i do tego jakies male smiglo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cimek Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 Emax 2822 jest zbyt słaby jak i za małe kv dla mniejszego śmigła, kup Pioonera z silnikiem, stockowy silnik po zmienieniu smigla na 6x5 ma bardzooo duzo mocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maca111 Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 i jeszcze jedno czy uda mi sie wsadzic do niego pakiet 2200 mah ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azienkoz Opublikowano 25 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 i jeszcze jedno czy uda mi sie wsadzic do niego pakiet 2200 mah ?Nawet w tym wątku ten temat był poruszany.Spokojnie da się to załatwić, najwyżej będzie trzeba wyjąć ciężarek z przodu. Sam mam dwa pakiety 2200 mAh. Na szczęście uszkodzenie nie wygląda groźnie, choć mam obawy, że przez wygięcie skrzydła samolot może być trochę ściągany na bok (może da się to skompensować trymerem lotek). Zdjęcia: Od strony ogona. Wyraźne skrzywienie lewego skrzydła w dół. Widok od spodu - zmarszczki na piance. Widok od góry - lekko widoczne pęknięcie wzdłuż skrzydła. Widok od strony kadłuba bo lekkim odgięciu pianki. Widok od góry, znowuż po lekkim odgięciu pianki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MICHAL_1100 Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 najwyżej będzie trzeba wyjąć ciężarek z przodu Latam z 2000 mAh - ciężarek na pewno do usunięcia. EDIT odnośnie zdjęć: Takie mankamenty to nic. Lewe skrzydło ma zwichrowanie na szerokości naklejki (poza tym wydaje się być proste), spróbuj naprostować nad parą. Pęknięcia odegnij, zalej delikatnie CA i naprostuj. Zawsze sprawdzaj paczki - miałem kurierski epizod w życiu zawodowym - dość widziałem :wink:. Naklejki były naniesione, czy zrobiłeś to samodzielnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azienkoz Opublikowano 26 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Naklejki były naniesione fabrycznie. Tak, ugięcie skrzydła jest pod naklejką i nieco dalej - całe uszkodzenie widoczne na zdjęciach. Pozostałe elementy samolotu zdają się być całe i zdrowe (EDIT: oprócz jednego zgiętego bowdena, ale kombinerki chyba załatwią sprawę). Na przyszłość będę lepiej prześwietlał wszystko przy kurierze. A co do kleju - czym kleić cały model? Czy UHU Por jest optymalny? Mam też pytanie co do serw. Jak mocujemy je w piance? Po prostu wciskamy do otworków (siedzą mocno), czy może przyklejamy/przykręcamy śrubkami? Dodatkowo - czy "plastikowe elementy serwa" (te ramiona, do których przyczepiamy bowdeny) należy wkleić, czy przykręcić śrubką (nie ma tam gwintu, śrubka wchodzi opornie, a boję się, żeby nie "przekręcić" serwa). Pytania pewnie dość trywialne, ale po doświadczeniach z zasilaniem aparatury wolę spytać o wszystko, niż potem narzekać na "dwie lewe ręce". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cimek Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Co do sklejenie "ran" najlepiej to kup zwykłą kropelkę, aczkolwiek Uhu poorem też bez problemowo. Co do serw, najlepszym patentem, to wciśnij i CA w paru miejscach podklej, dzwignie "aka ramiona" Przykleić lepiej na CA, aczkolwiek ja wkleiłem tak i no odpadły, więc żywiaca załatwiłą sprawę. Jak masz klej na gorąco , to spokojnie możesz nim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MICHAL_1100 Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Wszystkie moje modele z EPP kleiłem średnim CA. Plusem na pewno jest pewne i szybkie zespolenie, minusem - krótki czas na poprawienie ewentualnych błędów. Kolejny zestaw będę kleił UHU Porem - czytałem o nim wiele pochlebnych opinii. Co do serw. Na pewno przed trwałym ich połączeniem z płatem musisz w odpowiedni sposób ustawić i przykręcić dźwignie - podłączając uprzednio całą elektronikę. Nigdy nie kleiłem dźwigni do serwa i nigdy nic mi nie odpadło (poza tym CA jest dość rzadki, przez co bardzo łatwo skleić cały mechanizm serwa). Ta "śrubka", o której piszesz, to tak na prawdę wkręt i sam żłobi sobie gwint w otworze koła serwa - wystarczy dokręcić do delikatnego oporu. Odnośnie samego montażu (przyklejenia) serwa w płacie - owiń serwo folią samoprzylepną, lub zastosuj koszulkę termokurczliwą i dopiero wtedy sklej całość . W razie problemu z serwem, lub w przypadku jego uszkodzenia nie musisz dłubać w płacie - rozcinasz folię, wymieniasz serwo i latasz dalej. Nie wiem dlaczego naklejki nie są dołączane oddzielnie. Po pierwsze - są nałożone niestarannie, po drugie - praktycznie uniemożliwiają zmianę koloru modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madrian Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Z tym, ze to nie jest EPP. Nie za tą cenę i to w przypadku podróby. Najprawdopodobniej, podobnie jak w przypadku Bety jest to EPO. Takie brzydsze rodzeństwo EPP, o nieco gorszych własnościach. UHU POR miał z tym problemy. Nie chciał kleić tak ładnie jak np. depron. Bardzo wygodnie klei się ten materiał klejem na gorąco, z pistoletu. Z tym, ze raczej nie w widocznych miejscach. Lekko nadtapia piankę i widać potem "wżerki". Natomiast do sklejenia np. usterzenia czy połówek kadłuba jest bardzo dobry. Ja tak kleję całą Betę, ale u mnie jest to platforma robocza, a nie pokazowa. Wygląd mi zatem nie przeszkadza. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MICHAL_1100 Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Z tym, ze to nie jest EPP. Opisy ze stron sklepów internetowych wskazują na coś zupełnie innego: http://www.abc-rc.pl/p/63/2997/model-pioneer-1400mm-trenerek-kit-kompletny-zestaw-fpv-akcesoria-modele-kamery-.html http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=17177 http://www.sklep.modelarnia.pl/index.php?p4414,beta-1400-arf-pnp-zestaw Niemniej, materiał ten kleiłem średnim CA. Nie nadtapia materiału i jest praktycznie niewidoczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cimek Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Panowie składałem własnie dzisiaj wersję Bety 1400 (kit) (v2) powiem wam, że masakra... Pręt węglowy który jest wklejony na stałe + mały dzwigarek z 5mm pręta, to jakaś katorga, plus do tego skrzydła które są skręcone dwoma śrubami... Polecam kupić Bixlera, badź Pioonera (V1) o wiele przyjemniej się go składa jak i skrzydła fajno ,szybko się rozkładają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MICHAL_1100 Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Cimek, podrzuć fotki, bo jakoś mi to wszystko nie pasuje :roll: . Z moją Betą było wszystko OK. Nie jestem Tomaszem, ale nie uwierzę, póki nie zobaczę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maca111 Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Dobra 30 jak bedzie darmowa wys. biore z abc tego pioneera ;p warto coś dodatkowo zakupić do modelu i jeszcze pytanie czy silnik ten dolączony do modelu i smiglo apc 5,4x4,5 nie zajada regla 20a hk ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cimek Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Wygląda na to ,że jest wersja v1, v2, v3 ... I to prawdopodobnie jest v3. Jak widać, na ostatnim zdjęciu, bagnet ,teraz to jest rurka węglowa fi5, nie jest to dobrym pomysłem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MICHAL_1100 Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Nie mam bladego pojęcia, które "V" nosi moja Beta, ale na pewno bagnet nie był dzielony, co więcej, wytrzymał więcej niż sklepowy zamiennik i nie miałem przeszywających skrzydło i kadłub szpil. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azienkoz Opublikowano 28 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Wrócę jeszcze na moment do ładowarki Accucell-6. Wtyk, pasujący do gniazdka, to 2,5/5,5 mm. Dziś sprawdziłem samodzielnie. Przywiozłem aparaturę. Miły pan w serwisie oprócz naprawy zamontował mi podświetlenie, więc jestem super szczęśliwy. Wygląda na sprawną. A gniazdo zasilania oznaczyłem czerwonym i czarnym markerem, aby na przyszłość była idiot-proof. Niestety pojawiła się kolejna wątpliwość. Jak podpiąć akumulatory do ładowarki? W internecie jest sporo informacji o ładowaniu pakietów Li-Po, ale o Li-Fe nie wspomina się zbyt wiele. Z początku myślałem, że wystarczy wpiąć jedynie 4-pinową wtyczkę i włączyć zasilacz. Niestety instruktaże na YouTube zbiły mnie z tropu - ponoć należy jeszcze wpiąć przewód, kończący się "żółtą wtyczką" (nie znam jej nazwy). Jako że nie potrafię się jeszcze fachowo wysławiać, sporządziłem obrazek w Fotoszopie. To wszystkie kabelki, jakie dostałem z ładowarką. Według internetowych "pomocy" pakiet LiPo należy podpiąć do ładowarki obydwiema wychodzącymi z niego wiązkami przewodów. LiFe również ma 2 wiązki, jednak druga z nich kończy się małą wtyczką na 2 piny. Pomijając już to, że ładowarka nie ma gniazdka z 2 pinami. EDIT: Na stronie HK znalazłem info, że wtyczka na 4 piny służy do balansowania. Można więc nią z powodzeniem ładować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maca111 Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Ponawiam pytanie czy na silniku od pioneera i reglu hk 20a i smiglo 5,5x4,5 apc nie spale regla ? i dochodzi jeszcze 1 pytanie czy do pioneera w wersji tylko z silnikime musze dokupować przedłużacze serw czy są one w zestawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azienkoz Opublikowano 29 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 czy do pioneera w wersji tylko z silnikime musze dokupować przedłużacze serw czy są one w zestawieNie ma w zestawie. Ja zamierzam po prostu przylutować kilka drucików tu i ówdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maca111 Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 w takim razie czy jest ktoś kto ma model i może sprawdzić jaki przedłużacz będzie potrzebny ? @edit Jakie bedzie najlepsze smiglo pod silnik z zestawu i lipo 3s ? I taka bede stad zamawial wiec jak by ktos pomogl wybrac http://modele.sklep.pl/index.php?manufacturers_id=&cPath=31_38_104&dostepnosc=0&sort=4a&view= Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi