sebka34 Opublikowano 2 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 a mianowicie dziś po naprawie RWD 5 poszedłem polatać pakiet naładowany lecz silnik w modelu potrzebował większych obrotów niż zwykle. co prawda dołożyłem kilka gram do wzmocnień.Myslę o założeniu większego śmigła lub śmigła o większym ciągu Jeszcze jedna sprawa po wyrzucie z reki model szybko samoczynnie wzbija się do góry mimo ze jest dobrze wytrymowany skłon silnika i wychylenie jak dawniej było dobrze tzn ustawione tak samo. Czyż bym źle ustawił śc ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GOGO Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 A sprawdzałeś ???? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawko_k Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 Włącz sobie jak możesz mixer gaz-wysokość zeby automatycznie odejmował wysokości jak dodajesz gazu. zapobiegnie to zadzieraniu nosa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebka34 Opublikowano 11 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 nie mam mixera ale podejrzewam ze parę gram więcej zrobiło swoje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vertigooo Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Ja bym wyregulował to skłonem silnika a nie bawił się mixerem bo to się może źle skończyć. Czasem nie wiem czemu u nas na lotnisku zdarzają się takie dni, że modele latają na full obrotach i nie osiągają takiej mocy jak zwykle prawdopodobnie jest to spowodowane zmianami w ciśnieniu czy coś takiego... kiedyś był o tym temat na forum. Może i tobie trafił się taki dzień mi zdarza się średnio 2-3 razy w roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Capriman Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 SC przesuń do przodu i sprawdź jak wpłynęło to na tor lotu. Ja przy zadzieraniu przesuwam sc do przodu do momentu w którym model jeszcze ładnie szybuje, jak dalej zadziera a dalsze przesuwanie SC do przodu powoduje zbyt szybkie zmniejszanie wysokości podczas szybowania to zwiększam skłon silnika do zadowalającego efektu... Trzeba po experymentować i dobrać te dwie wartości doświadczalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Miksowanie gazu z wysokością to kiepski pomysł. Jak się zachowa samolot w locie odwróconym? Pewnie będzie to jego ostatni lot, gdy będzie nisko. Lepiej ustawić samolot jak trzeba niż maskować błędy elektroniką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebka34 Opublikowano 13 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 na pewno będę próbował zmienić śc ale wydaje mi się ze jest dobrze wyważony. Zobaczę najpierw ten śc a jak to nie da efektu to zwiększę skłon silnika w dół. Dziękuję za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi