Skocz do zawartości

C-47 GWS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na razie odpowiem na jedno pytanie na które znam odpowiedź ;) : Silniki i regulatory są identyczne. Co do reszty idę testować. Dzięki za odpowiedzi !

Spróbuj zasilić nadajnik z innego aku, może regle dają inne napiecia na BEC i po spięciu razem jeden regulator obciąża drugiego, czym powoduje błędy w jego działaniu. Możesz spróbować też zasilać odbiornik tylko z jednego regla, w drugim odpinając zasilanie (czerwony)

Nie ... Jeden z silników nawet jak jest sam podłączony sprawia problemy... Po prostu staje w miejscu po osiągnięciu pewnych obrotów.

  • Odpowiedzi 111
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

Silnik który sprawia problemy zachowuje sie tak samo zarówno na śmigle jak i bez śmigła. Podłączę tak jak mówicie pod drugi regler i zobaczymy.

Edit : Silnik jak się okazało jest strasznie krzywy ... Najgorsze jest to że to nówka wyjęta z pudełka. Raczej nie da się go wyprostować....pozostaje kupno nowego...

Opublikowano

Hey !

Właśnie zamontowałem nowy silniczek. Już jest lepiej ale teraz mam inny problem ..... : Do pewnego momentu silniki chodzą razem równo i ładnie a gdy osiągną pewien poziom jeden z nich zwalnia a drugi przyśpiesza.... Co zrobić aby kręciły cały czas równo ??

Opublikowano
Do pewnego momentu silniki chodzą razem równo i ładnie a gdy osiągną pewien poziom jeden z nich zwalnia a drugi przyśpiesza

Prawdopodobnie zasilanie nie wydaje.

Być może ten bardziej czuły regulator odłącza (lub zwalnia) jeden silnik, a tym samym odciąża zasilanie i ten drugi (już pracujący sam) się rozpędza.

Albo regulatory są "równe", ale silniki się rożnią.

"Mocniejsze" baterie zminimalizują ten efekt, tylko nie latamy do końca.

Tak miałem w B17 (w zasadzie mam, bo nic na to nie poradziłem - regulatory identyczne, a jednak różne) i coś podobnego akurat ćwiczę w D4.

U mnie 4 silniki ani jednocześnie nie startują, ani razem nie stają.

Chyba te tanie silniki i regulatory nie mają powtarzalnych parametrów, a i baterie też często nie trzymają parametrów.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Właśnie dotarł do mnie pakiet ;) Dualsky 7.4 V 1800 mAh 16 C ciągłego. Powinno wystarczyć xD Jutro testy, mam nadzieję że wszystko będzie ok i Dacota będzie gotowa do oblotu ;)

Opublikowano

Nie martw się ;) Do zdjęć była przenoszona tylko ;D Cały czas stoi w "klimatyzowanym" pomieszczeniu z resztą "załogi" ;) Koniec przyszłego tygodnia zapowiada się dosyć nerwowo... Piątek egzamin na prawko a w weekend planuje oblot ...

Opublikowano

Ale teraz silniki kręcą już ok ?

 

Po oblotach P-38 mogę podpowiedzieć ,że używając niby takich samych silników ,ale kupionych po ok pół roku od siebie, że ciąg na silnikach nie jest identyczny i przy max gazie mam lekką tendencję do uciekania w lewo w zawisie .

Oczywiście przy kołowaniu też tak jest .

U mnie nie ma sterowania kierunkiem ,natomiast mam różnicowanie silników podpięte pod drążek na którym struje kierunkiem w normalnych modelach i na trymerze 2 ząbki załatwiło sprawę.

Więc przed lotem sprawdź na sucho jak jest u Ciebie co by się nie okazało ,że latasz w kółko :?

Opublikowano

Już po testach ... Silniki kręcą równiutko do 9 minut. Dalej nie wiem bo przerwałem testy ( dla mnie tyle wystarczy ;) ) Ale czuć po tym czasie już spadek mocy więc to oznaka aby lądować;) Silniki dosyć ciepłe pakiet lekko ciepły ( nie ma żadnego chłodzenia) Dodam tylko że testy przeprowadziłem w temp. pokojowej. Timer w nadajniku ustawiony na 8 minut. Dacota wreszcie gotowa do oblotu ;) Chociaż nie .... jeszcze śmigła muszę pomalować xD Owiewki silników zamontuję po oblocie. Dziękuję wszystkim za pomoc! Jednak to była wina pakietu .

Załączam też sposób doważenia dziobu: Osobny pakiecik 4.8V z 4x AAA (ok. 60g)

th_dc3.jpg

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Co z modelem, już po lotach, jak lata?

Jestem ciekaw bo zastanawiam się nad zakupem tego modelu lub P-38 Ligthning GWS.

Model już po oblocie. Niestety nie udanym :evil: Jak się okazało model ma za słabą moc. Wyszedł bardzo ciężko i nie chce w ogóle lecieć .... Obecnie model rozebrałem a wyposażenie użytkuje w innych modelach. Myślę, że kiedyś jeszcze do niego wrócę ale wtedy na pewno zamontuje napęd na lipol 3S. Mam nawet komplet regli i silników wraz z pakietem pod tą konwersję ale na razie daje mu przerwę ;) Wyposażenie ma się dobrze w innych modelach. Jak wrócę do modelu będę tu opisywał jego dalsze losy.

Opublikowano
Model już po oblocie. Niestety nie udanym

Każdy model wielosilnikowy to jednak pewna komplikacja.

Sam mam teraz problem z D4, po każdej próbie mam ochotę go wyrzucić - ale jednocześnie coś mnie do niego ciągnie :D

Masz rację, zrób sobie przerwę, poczekaj aż wróci Ci ochota na ten bardzo fajny model.

W tym czasie może pojawią się nowe możliwości, nowe pomysły, czy nawet dowiesz się czegoś bardzo ważnego dla pomyślności tego projektu.

Opublikowano

A nie myślałeś o założeniu 2 typowych dzwonków ToerPro21?

Akurat tyle dojdzie wagi co balastu ,a ciąg silników pozwoli niemal wisieć tym modelem.

 

Szkoda ,bo fajnie się prezentował. :?

  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano

Odświeżam temat :)

Powoli przymierzam się do kolejnej próby ulotnienia modelu. Wszystko przez namowę mojej drugiej połowy dla której to najładniejszy samolot, a więc i model jej się podoba :) Zgodnie z sugestią Tomka myślę nad założeniem mu typowych dzwonków. Teraz pytanie jakie silniki i jakie śmigła do nich ? Coś z tp czy może np. e max EMAX 2822 lub 2805 ? Dysponuję pakietem 3 cele 1250 mah 20 C. Mam nadzieję, że sprosta wymaganiom....

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.