Skocz do zawartości

Pomoc przy kompletowaniu Super air - Black Horse


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A jak zasilić odbiornik? Można czymś takim? http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/%5F%5F16375%5F%5F4%5Fx%5FAA%5FBattery%5FHolder%5FRx%5FPack%5F.html

 

Jeśli akumulator to ile mAh polecacie? Wpina się bezpośrednio czy przez jakieś układy?

Ile volt potrzebuje odbiornik http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/%5F%5F9042%5F%5FHobby%5FKing%5F2%5F4Ghz%5F6Ch%5FTx%5FRx%5FV2%5FMode%5F2%5F.html

 

Jaki może mieć zasięg ten zestaw? Kabel USB jest konieczny do korzystania z tego zestawu?

  • Odpowiedzi 56
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Dzięki za odp, do poprzednich pytań dodam jeszcze - Jaki zasięg powinna mieć aparatura, żeby można było swobodnie polatać spalinką? Bo mam elektronikę bez marki z elektryka, ale nie wiem, czy wykorzystać..

Opublikowano

Dlaczego? Rozwiązanie znacznie tańsze i znacznie bardziej dostępne dla mnie - mam takie ogniwa, mam do nich ładowarkę, mam nawet zapas, do tego są łatwe w użyciu, odporne mechanicznie itd...

 

To co podałeś jest do zastosowania na pokładzie? świeci toto gdy bateria się rozładuje czy piszczy ;p?

Opublikowano

Taki koszyk jest niebezpieczny, bo w locie od wibracji możesz stracić zasilanie odbiornika i model poleci w siną dal :rotfl: . Jeśli masz baterie to polutuj je w pakiet:).

 

Mam dokładnie ten miernik do mojego wicherka i podpinam go po kilku lotach dla sprawdzenia pakietu. Sygnalizacja polega na zapalniu się odpowiedniej diody.

Opublikowano

można go podłączyć na stałe i umieścić w kabinie na tablicy przyrządów wtedy po każdym lądowaniu wystarczy zerknąć i już wiadomo czy jest ok.

Opublikowano

Już tak sobie tylko teoretyzując:

- tym bardziej, że ogniwka są połączone szeregowo, więc jedna przerwa i po ptokach... :devil:

Popieram przedmówców, żadnych stykowych koszyczków, tylko lutowanie/zgrzewanie.

Opublikowano

no ok, w sumie nawet myślałem o polutowaniu takiego pakietu. Po lądowania to ja przykładam voltomierz i wiem jaki jest stan baterii, myślałem, że to w loci mi powie :mrgreen:

Opublikowano

Bez przesady tam w locie...

Łączymy cztery 2200 albo 2700 i mamy leniwie 5 intensywnych lotów po 15 minut. Potem doładowywowujemy 1 amperem z autodetekcją ΔV, co trwa góra kwadrans. A ze wskaźnikiem napięcia to różnie bywa.

Ważne jest, żebyś to sprytnie polutował. Trzeba zlutować pewnie, ale nie należy przegrzewać ogniw. Sprawdzona lutownica, to co najmniej 100W. Dobrze mieć do niej jeszcze jakąś regulację, na przykład nakablowy ściemniacz do lampki.

Opublikowano

Po lądowania to ja przykładam voltomierz i wiem jaki jest stan baterii

Pod warunkiem, że będziesz jednocześnie poruszał wszystkimi serwami, inaczej możesz się zdziwić w najbliższym locie. Ten rodzaj ogniw już tak ma, że trzeba napięcie mierzyć pod obciążeniem - najlepiej roboczym - i obserwować, jak szybko spada.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.