ECO400 Opublikowano 8 Października 2011 Opublikowano 8 Października 2011 Witam. Ponieważ w moim yaku mam trochę za ciężki tył chce przenieść serwo od kierunku na przód i rozwiązać napęd steru przez system pull-pull. Nie wiem jednak jak to wykonać, tzn. wiek jak to powinno być zrobione ale nigdy tego nie robiłem i nie wiem czy dobrze główkuję :wink: Czy ktoś z Was zna jakiś artykuł albo mógłby pokazać jakieś zdjęcia jak prawidłowo wykonać taki system? Przyda się dla potomny, takiego tematu na forum nie znalazłem. Ja będę chciał zastosować ten system w tym modelu: http://www.sklep.modelarnia.pl/index.php?p2749,yak-55-arf-haikong-model
Irek M Opublikowano 8 Października 2011 Opublikowano 8 Października 2011 Ale w czym problem? W moich I wojennych robię to gdzie tylko mogę. Przy mniejszych modelach linki mocowane wprost do orczyka serwa. Natomiast w większych stosuję główny orczyk, do którego mocuję linki, a ten napędzany jest już popychaczem z serwa. W ten sposób możesz rozmieścić elementy napędu gdzie tylko zachcesz.
tomasxxx Opublikowano 9 Października 2011 Opublikowano 9 Października 2011 Zrób półeczkę na serwo w przedniej części kadłuba i pociągnij krzyżowo linki do orczyków Uploaded with ImageShack.us
instruktor Opublikowano 9 Października 2011 Opublikowano 9 Października 2011 Pamietaj żeby dzwignie steru i orczyk serwa miały jednakowy rozstaw mocowań. Drugą ważną sprawą jest aby mocowanie linek było dokładnie w osi obrotu steru.,w innym przypadku podczas wychyleń steru jedna z linek będe sie luzowała
klaps6 Opublikowano 9 Października 2011 Opublikowano 9 Października 2011 Może nie czytasz całego forum, dlatego podlinkuje Ci temat w którym pisałem o moim sposobie wyznaczania punktów przecięcia linek z powierzchnią kadłuba. Może ktoś ma prostszy sposób, chętnie posłucham. Link: http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=28089&start=15
ECO400 Opublikowano 9 Października 2011 Autor Opublikowano 9 Października 2011 klaps6, dzięki, niestety nie jestem w stanie ogarnąć wszystkich tematów na różnych forach.
Paweł Rzedzicki Opublikowano 10 Października 2011 Opublikowano 10 Października 2011 Pamietaj żeby dzwignie steru i orczyk serwa miały jednakowy rozstaw mocowań. Drugą ważną sprawą jest aby mocowanie linek było dokładnie w osi obrotu steru.,w innym przypadku podczas wychyleń steru jedna z linek będe sie luzowała Zawsze linka, która nie "pracuje" luzuje sie podczas wychylania steru.
instruktor Opublikowano 10 Października 2011 Opublikowano 10 Października 2011 Pawle ,chodziło mi o "zwisanie linki" nienaprężanie :wink:
Rekomendowane odpowiedzi