ECO400 Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 Witam. Ponieważ w moim yaku mam trochę za ciężki tył chce przenieść serwo od kierunku na przód i rozwiązać napęd steru przez system pull-pull. Nie wiem jednak jak to wykonać, tzn. wiek jak to powinno być zrobione ale nigdy tego nie robiłem i nie wiem czy dobrze główkuję :wink: Czy ktoś z Was zna jakiś artykuł albo mógłby pokazać jakieś zdjęcia jak prawidłowo wykonać taki system? Przyda się dla potomny, takiego tematu na forum nie znalazłem. Ja będę chciał zastosować ten system w tym modelu: http://www.sklep.modelarnia.pl/index.php?p2749,yak-55-arf-haikong-model Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 Ale w czym problem? W moich I wojennych robię to gdzie tylko mogę. Przy mniejszych modelach linki mocowane wprost do orczyka serwa. Natomiast w większych stosuję główny orczyk, do którego mocuję linki, a ten napędzany jest już popychaczem z serwa. W ten sposób możesz rozmieścić elementy napędu gdzie tylko zachcesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasxxx Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Zrób półeczkę na serwo w przedniej części kadłuba i pociągnij krzyżowo linki do orczyków Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Pamietaj żeby dzwignie steru i orczyk serwa miały jednakowy rozstaw mocowań. Drugą ważną sprawą jest aby mocowanie linek było dokładnie w osi obrotu steru.,w innym przypadku podczas wychyleń steru jedna z linek będe sie luzowała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klaps6 Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Może nie czytasz całego forum, dlatego podlinkuje Ci temat w którym pisałem o moim sposobie wyznaczania punktów przecięcia linek z powierzchnią kadłuba. Może ktoś ma prostszy sposób, chętnie posłucham. Link: http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=28089&start=15 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ECO400 Opublikowano 9 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 klaps6, dzięki, niestety nie jestem w stanie ogarnąć wszystkich tematów na różnych forach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Rzedzicki Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Pamietaj żeby dzwignie steru i orczyk serwa miały jednakowy rozstaw mocowań. Drugą ważną sprawą jest aby mocowanie linek było dokładnie w osi obrotu steru.,w innym przypadku podczas wychyleń steru jedna z linek będe sie luzowała Zawsze linka, która nie "pracuje" luzuje sie podczas wychylania steru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Pawle ,chodziło mi o "zwisanie linki" nienaprężanie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Rzedzicki Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Nie rozumiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi