Skocz do zawartości

Problem z asp.46


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Ostatnio latalem funfly i mi silnik zgasł. Jak sie pozniej okazało wężyk z ciężarkiem sie zawinął i byl ponad poziomem paliwa. No ale nie o tym. Model wylądował. Tankuje, odpalam. Podczas grzania świecy jest wszystko ok. Obroty silnika w kazdym zakresie przepustnicy. Ale gdy ściągam żarke silnik gaśnie. Na ful gaz jest ok, ale gdzies w połowie przepustnicy gaśnie. Silnik rozebrałem do ostatniej śrubki. Wszędzie wszystko w najlepszym pożądku, nic zlego nie zauwazylem. Jaki powód?

Opublikowano

Dokładnie tak mkrawcz1 ma rację wygląda na dobrą , a jednak nie jest ... nie sprecyzowałem mojej rady . Jest to dosyć częste zjawisko w samochodach RC w samolotach mniej, ale też się zdarza .

Opublikowano

To chyba raczej nie paliwo ja latam ciągle na 10% nitra, a nawet na 15-20% w czterotaktach lub śmigłowcach i nie zauważyłem żeby świece się szybciej kończyły. To chyba kwestia samych świec po prostu trafiają się słabsze egzemplarze. Stosuję głównie świece Os Max-a i Model Technics.

Opublikowano

Przy 4taktach używam paliwo z 10%. No ale nie bardzo stać na dwa rodzaje paliwa wiec używam to także do 2takta. Mialem świece OS no.7. Moze za ciepła na tyle nitro?

Opublikowano

kup świece os.n8 ja na takich latam na 10% nitrow samolotach i 16% w helikopterach i nigdy nie miałem problemu z paleniem i gaśnięciem silnika :D

 

 

POLECAM

Opublikowano

Coś szybkie te rady żeby świecę zmieniać.

Latałem w weekend moim Revolverkiem z ASP52, zauważyłem że silnik wyraźnie dłużej się rozgrzewa - póki nie złapie właściwej temperatury, to nie chce bez zewnętrznego żarzenia się wkręcić na obroty wykazując objawy przelania. Jak już się wkręci, chodzi jak zegareczek.

 

Samej świecy nic nie dolega, kilka z tych ASP52 chodzi u nas na A3 (czyli teraz #6).

ASP46 to prawie to samo.

 

Pozdr.,

Michał

Opublikowano

Używałem świece os7. Żadnych problemów z rozgrzewaniem silnika, praca. Odpalanie z palca to żaden problem(a u mnie to sie liczy bo nie mam jeszcze rozrusznika). Tak jak koledzy wyżej sugerowali świecą mogla juz byc wymieknieta no i przydała by sie wymiana. Czekam na troche pieniedzy i bede zamawial świece. Zobaczymy co bedzie.

Opublikowano

Jeśli silnik wymaga podejrzanie długiego rozgrzewania, to w kolejności:

1) Ma za mało nitrometanu,

2) Ma ciut za bogato,

3) Niezbyt odpowiednia świeca.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.