Marcin K. Opublikowano 21 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 Witam. Ostatnio latalem funfly i mi silnik zgasł. Jak sie pozniej okazało wężyk z ciężarkiem sie zawinął i byl ponad poziomem paliwa. No ale nie o tym. Model wylądował. Tankuje, odpalam. Podczas grzania świecy jest wszystko ok. Obroty silnika w kazdym zakresie przepustnicy. Ale gdy ściągam żarke silnik gaśnie. Na ful gaz jest ok, ale gdzies w połowie przepustnicy gaśnie. Silnik rozebrałem do ostatniej śrubki. Wszędzie wszystko w najlepszym pożądku, nic zlego nie zauwazylem. Jaki powód? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek Oleksy Opublikowano 21 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 Świeca ! Jak zdejmujesz klips silnik gaśnie - wymień świece. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 21 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 Świeca byla dobra. Totalnie nie mam pomyslu co to moze byc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkrawcz1 Opublikowano 21 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 To wymień na inną dobrą i sprawdź :-) Skoro gaśnie, to świeca się nie żarzy samodzielnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 21 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 O tym nie pomyślałem kupie świece i bede robil testy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek Oleksy Opublikowano 21 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 Dokładnie tak mkrawcz1 ma rację wygląda na dobrą , a jednak nie jest ... nie sprecyzowałem mojej rady . Jest to dosyć częste zjawisko w samochodach RC w samolotach mniej, ale też się zdarza . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 21 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 Latam na paliwie 10%, mogla dostac po "dupie"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek Oleksy Opublikowano 21 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 To chyba raczej nie paliwo ja latam ciągle na 10% nitra, a nawet na 15-20% w czterotaktach lub śmigłowcach i nie zauważyłem żeby świece się szybciej kończyły. To chyba kwestia samych świec po prostu trafiają się słabsze egzemplarze. Stosuję głównie świece Os Max-a i Model Technics. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 21 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 Przy 4taktach używam paliwo z 10%. No ale nie bardzo stać na dwa rodzaje paliwa wiec używam to także do 2takta. Mialem świece OS no.7. Moze za ciepła na tyle nitro? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwazio Opublikowano 23 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 Kup A3 i A8. Jak nie na jednej, to na drugiej będzie ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bandi Opublikowano 23 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 kup świece os.n8 ja na takich latam na 10% nitrow samolotach i 16% w helikopterach i nigdy nie miałem problemu z paleniem i gaśnięciem silnika POLECAM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikon Opublikowano 23 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 Coś szybkie te rady żeby świecę zmieniać. Latałem w weekend moim Revolverkiem z ASP52, zauważyłem że silnik wyraźnie dłużej się rozgrzewa - póki nie złapie właściwej temperatury, to nie chce bez zewnętrznego żarzenia się wkręcić na obroty wykazując objawy przelania. Jak już się wkręci, chodzi jak zegareczek. Samej świecy nic nie dolega, kilka z tych ASP52 chodzi u nas na A3 (czyli teraz #6). ASP46 to prawie to samo. Pozdr., Michał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 23 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 Używałem świece os7. Żadnych problemów z rozgrzewaniem silnika, praca. Odpalanie z palca to żaden problem(a u mnie to sie liczy bo nie mam jeszcze rozrusznika). Tak jak koledzy wyżej sugerowali świecą mogla juz byc wymieknieta no i przydała by sie wymiana. Czekam na troche pieniedzy i bede zamawial świece. Zobaczymy co bedzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bandi Opublikowano 23 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 to jak będziesz kupował to kup świece os. n8 jest to uniwersalna swieca na takiej latam i nie mam żadnych problemów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwazio Opublikowano 23 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 Jeśli silnik wymaga podejrzanie długiego rozgrzewania, to w kolejności: 1) Ma za mało nitrometanu, 2) Ma ciut za bogato, 3) Niezbyt odpowiednia świeca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek Oleksy Opublikowano 24 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 W sobotę oblatywałem model z kolejnym ASP 46 i zastosowałem jak zwykle świecę Os Max A3 i paliwo Sport 5% i jak zwykle zero problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 24 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 Nowa świeca to wiadomo. U mnie z nową także nigdy nie bylo problemów. Trzeba zakupić i testować. Wydaje mi sie ze to byl problem wysłuzonej świecy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi