modelpiotrek Opublikowano 24 Października 2011 Opublikowano 24 Października 2011 Pewnego październikowego popołudnia na lotnisku aeroklubowym ROW dokonał się oblot dwóch modeli ASW 27 4,2m w wersji elektro Silnik Turnigy SK 42-60/500Kv sterowanie-lotki,klapy,hamulce,SW,SK,podwozie akku do silnika Lipole 6S 25C waga do lotu 5900gr oraz ASW 28/18 5m w którym sprawdzano sprawność napędu SLS ( model od Tomka) w obu przypadkach oblatywaczem był kolega Tomek DJTommi z Rybnika Tutaj krótki film z oblotu My first flight ASW 27E ASW 27E by modelpiotrek http://pfmrc.eu/album_pic.php?pic_id=7393 ASW 28/18 SLS by DjTommi http://pfmrc.eu/album_pic.php?pic_id=7394
Marcin Opublikowano 24 Października 2011 Opublikowano 24 Października 2011 No to moga sprzedać w koncu pilatusa :twisted:
modelpiotrek Opublikowano 24 Października 2011 Autor Opublikowano 24 Października 2011 Nawet nie próbuj najpierw sprzedej motor
Janusz Olszówka Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 Witam, Tomek miał okazję wystartować tym motorkiem z wózka,czy tylko na holu?
modelpiotrek Opublikowano 25 Października 2011 Autor Opublikowano 25 Października 2011 Janusz z wózka nie wystartował.Tylko próbowali sprawność napędu.Później Tomek się wyholował i w powietrzu uruchamiał SLS
DjTommi Opublikowano 26 Października 2011 Opublikowano 26 Października 2011 Witam. Januszu, było tak jak napisał Piotrek. Okazało się, że 6 cel to za mało trochę, zeby sie oderwać od ziemi. Teraz w weekend będzie próba nr 2 z dołożonymi dwoma celami. Będą też już zamontowane klapki no i zobaczymy jak to będzie działać. Największy problem jest z zamykaniem tego napędu ale myślę, że jakoś to dopracujemy. Pozdro
mozzo Opublikowano 26 Października 2011 Opublikowano 26 Października 2011 Witam. Januszu, było tak jak napisał Piotrek. Okazało się, że 6 cel to za mało trochę, zeby sie oderwać od ziemi. Teraz w weekend będzie próba nr 2 z dołożonymi dwoma celami. Będą też już zamontowane klapki no i zobaczymy jak to będzie działać. Największy problem jest z zamykaniem tego napędu ale myślę, że jakoś to dopracujemy. Pozdro W jaki sposób rozwiązujecie pozycjonowanie śmigła? Bo ja właśnie eksperymentuję z SLS do mojego DG-300 Elan Acro i nie wiem w którym kierunku iść.
DjTommi Opublikowano 26 Października 2011 Opublikowano 26 Października 2011 Witam. Ten mój system wzorowany jest na systemie Elicker i w nim w dolnej części jest taki bolec, dzięki któremu po lekkim zamknięciu systemu smigło wpada na niego i się zatrzymuje. To nie jest za dobry system, bo lepszy jest ze składanymi łopatkami do przodu. Może lepiej by działał ten mój system jak bym zastosował elektronikę firmy SM Modelbau ale to dopiero w przyszłości. Pozdro
mozzo Opublikowano 26 Października 2011 Opublikowano 26 Października 2011 No ja też będę kombinował z bolcem ale myślę żeby blokować śmigło serwem gdy drążek gazu (lub przełącznik) jest w pozycji min. A w takim sposobie jak piszesz to po zdjęciu gazu śmigła nie masz zablokowanego i się ciągle obraca? Widziałem na YT system, który po wyłączeniu silnika automatycznie doprowadzał śmigło do pozycji pionowej. Masz może jakieś informacje jak to działa?
DjTommi Opublikowano 27 Października 2011 Opublikowano 27 Października 2011 Witam. Mój system wzorowany jest na tym http://www.modellklapptriebwerke.de/ Wejdź sobie i poszukaj interesujących cię rzeczy. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi