Skocz do zawartości

Pitts z HK problem


konrad 29

Rekomendowane odpowiedzi

Konstrukcja troche delikatna, nie boisz sie wkladac tam spaliny?

Eeetam, aż się prosi co najmniej:

http://www.rc4max.com/o_s__max_fs-30s,675,4041.html

albo ostatecznie:

http://www.rc4max.com/saito_fa-30_s_(h),549,19171.html

Wszak 'małe jest piękne'... :devil:

Tylko załataj mu "firewall", żeby go nie pompowało i kabinki nie zrywało... :devil:

* Skrzydło musisz ułożyć ze sprytnymi podpórkami na stole tak, aby uzyskać lekkie przekoszenie na przeciwną stronę i odmuchać opalarką do chwili wygładzenia się folii. Potem je na plecy i anal-ogicznie... :devil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to po co chcesz prostować? Ja Cię w ogóle już nie qmam... :devil:

W każdym razie model cacy, silnik cacy!

HS-81 okropnie gubią zęby. Na ster kierunku za słabe, dałbym MG, bodajże HS-82 albo HS-81, ale z zębatkami MG. Mają natomiast bardzo trwały motorek i potencjometr.

Serwo gazu dałbym tuż przy silniku. Serwo gazu wymaga też innego smarowania. Jeśli będzie MG (odradzam), to zwykły 'towot'. Jeśli plastikowe (zalecam), to tylko taki ciągliwy smar do aparatury precyzyjnej. Jeśli trzeba, wieczorkiem podam symbol.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OS40 i to 4 takt do takiego delikatnego modelu :) No cóż, do odważnych świat należy. Ale model osobiście mi sie podoba. Jak skrzydlo zwichrowane mocno to sposob na naprezenie folii moze nie wystarczyc. Nie mozesz nawiązac kontaktu z HK i poprosic o wysylke sprawnego elementu? Mi wysłali skrzydło bo przyszło połamane, bez oczekiwania na to az dojdzie do nich to uszkodzone ode mnie. Kwestia paru maili...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie ma kesonów, to na pewno się da. A po wadze całości sądząc, kesonów raczej nie ma. Tak czy siak, proste i sztywne skrzydła to podstawa.

Konrad, poklejone było prosto, bo kleją to w 'przyrządach'. Pokrzywili przy naciąganiu folii.

Nie instaluj gotowego łoża pod silnik. Wykonaj je sam ze sklejek, stosując bukową wstawkę ze starej linijki/ekierki/przykładnicy... :devil: Na koniec pomaluj cienko rzadką

i długoschnącą epoxy. Silnik przykręć do łoża na wkręty/blachowkręty, nie na śruby z nakrętkami.

Czy to jest Surpass?:

http://www.osengines.com/engines/surpass.html

Uruchamiałeś już go? Bardzo mnie interesuje, bo mam możliwość kupienia rocznej nówki za pół ceny. Czy ma iglicę wolnych/średnich na paliwie, czy na powietrzu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serwo gazu wymaga też innego smarowania. Jeśli będzie MG (odradzam), to zwykły 'towot'. Jeśli plastikowe (zalecam), to tylko taki ciągliwy smar do aparatury precyzyjnej. Jeśli trzeba, wieczorkiem podam symbol.

Można prosić o rozszerzenie tematu. Czym to jest spowodowane? Ja jak do tej pory wstawiałem standardowe serwa na gaz (np. HS-325HB) i nic się nie działo.

Teraz planuję HS-81 do silnika OS46LA - zły pomysł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik ostatnio napędzał tego Edzia http://www.allelectricrc.co.uk/seagull-edge-ep-artf-1035-p.asp i też miał te serwa.

Model był na szybkie polatanie po pracy nieopodal domu,lataliśmy razem 2 sezony aż :evil:

Mam jeszcze takie serwa http://www2.ripmax.net/Item.aspx?ItemID=P-SD200&Category=060-020 na wysokość i kierunek ale na razie czekam na odpowiedż z HK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.