konrad 29 Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 Witam kupilem pittsa z HK { http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=8785 } i montuje go na spalinke,moj problem polega na tym ze górny plat jest strasznie zwichrowany. Czy zna ktos moze jakis sposób na wyprostowanie bez obrywania z foli ?
pmaverick Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 Konstrukcja troche delikatna, nie boisz sie wkladac tam spaliny?
pmaverick Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 a ja myslalem ze Ciebie juz myszy pożarły i zniknales z forum A wracajac do tematu to konstrukcja jednak za delikatna jak dla mnie :?
Kwazio Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 Konstrukcja troche delikatna, nie boisz sie wkladac tam spaliny?Eeetam, aż się prosi co najmniej:http://www.rc4max.com/o_s__max_fs-30s,675,4041.html albo ostatecznie: http://www.rc4max.com/saito_fa-30_s_(h),549,19171.html Wszak 'małe jest piękne'... :devil: Tylko załataj mu "firewall", żeby go nie pompowało i kabinki nie zrywało... :devil: * Skrzydło musisz ułożyć ze sprytnymi podpórkami na stole tak, aby uzyskać lekkie przekoszenie na przeciwną stronę i odmuchać opalarką do chwili wygładzenia się folii. Potem je na plecy i anal-ogicznie... :devil:
konrad 29 Opublikowano 8 Listopada 2011 Autor Opublikowano 8 Listopada 2011 Do modelu wkladam OS 40 fs serwa hitec hs-81, a to zwichrowanie to wygláda na konstrukcyjne niz na powstale podczas pokrywania folia
Kwazio Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 No to po co chcesz prostować? Ja Cię w ogóle już nie qmam... :devil: W każdym razie model cacy, silnik cacy! HS-81 okropnie gubią zęby. Na ster kierunku za słabe, dałbym MG, bodajże HS-82 albo HS-81, ale z zębatkami MG. Mają natomiast bardzo trwały motorek i potencjometr. Serwo gazu dałbym tuż przy silniku. Serwo gazu wymaga też innego smarowania. Jeśli będzie MG (odradzam), to zwykły 'towot'. Jeśli plastikowe (zalecam), to tylko taki ciągliwy smar do aparatury precyzyjnej. Jeśli trzeba, wieczorkiem podam symbol.
konrad 29 Opublikowano 8 Listopada 2011 Autor Opublikowano 8 Listopada 2011 Oj zle zrozumiales, chodzi mi o to ze jakis chinczyk na kacu zle to pokleil i zwichrowal plat w momecie klejenia.
pmaverick Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 OS40 i to 4 takt do takiego delikatnego modelu No cóż, do odważnych świat należy. Ale model osobiście mi sie podoba. Jak skrzydlo zwichrowane mocno to sposob na naprezenie folii moze nie wystarczyc. Nie mozesz nawiązac kontaktu z HK i poprosic o wysylke sprawnego elementu? Mi wysłali skrzydło bo przyszło połamane, bez oczekiwania na to az dojdzie do nich to uszkodzone ode mnie. Kwestia paru maili...
Kwazio Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 Jeśli nie ma kesonów, to na pewno się da. A po wadze całości sądząc, kesonów raczej nie ma. Tak czy siak, proste i sztywne skrzydła to podstawa. Konrad, poklejone było prosto, bo kleją to w 'przyrządach'. Pokrzywili przy naciąganiu folii. Nie instaluj gotowego łoża pod silnik. Wykonaj je sam ze sklejek, stosując bukową wstawkę ze starej linijki/ekierki/przykładnicy... :devil: Na koniec pomaluj cienko rzadką i długoschnącą epoxy. Silnik przykręć do łoża na wkręty/blachowkręty, nie na śruby z nakrętkami. Czy to jest Surpass?: http://www.osengines.com/engines/surpass.html Uruchamiałeś już go? Bardzo mnie interesuje, bo mam możliwość kupienia rocznej nówki za pół ceny. Czy ma iglicę wolnych/średnich na paliwie, czy na powietrzu?
konrad 29 Opublikowano 8 Listopada 2011 Autor Opublikowano 8 Listopada 2011 kesonów nie ma na tą chwile próbuję to prostowac ale i tak zloze reklamację . Co do OS.a to tak jest to surpass silnik juz latał w jednym modelu ale kret (nie z mojej winy) wolne i srednie ma na powietrzu.
Kwazio Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 No to szkoda, bo trzeba eksperymentować z poziomem zbiorniczka. Ale dzięki!
mario70 Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 Serwo gazu wymaga też innego smarowania. Jeśli będzie MG (odradzam), to zwykły 'towot'. Jeśli plastikowe (zalecam), to tylko taki ciągliwy smar do aparatury precyzyjnej. Jeśli trzeba, wieczorkiem podam symbol. Można prosić o rozszerzenie tematu. Czym to jest spowodowane? Ja jak do tej pory wstawiałem standardowe serwa na gaz (np. HS-325HB) i nic się nie działo. Teraz planuję HS-81 do silnika OS46LA - zły pomysł?
Kwazio Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 Bardzo dobry, tylko ono ma już znacznie słabsze trybiki, więc warto stłumić im drgania. Ja stosuję, przy okazji nieco spowalniający, smar: http://www.rocol.com/corp/index.php?option=com_content&view=article&id=346&Itemid=368
psiwak Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 Do modelu wkladam OS 40 fs ... Nie przesadzasz z wielkoscia?
Kwazio Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 Pionowo w górę będzie szedł szybciej, niż pionowo w dół... :devil:
konrad 29 Opublikowano 8 Listopada 2011 Autor Opublikowano 8 Listopada 2011 Silnik ostatnio napędzał tego Edzia http://www.allelectricrc.co.uk/seagull-edge-ep-artf-1035-p.asp i też miał te serwa. Model był na szybkie polatanie po pracy nieopodal domu,lataliśmy razem 2 sezony aż :evil: Mam jeszcze takie serwa http://www2.ripmax.net/Item.aspx?ItemID=P-SD200&Category=060-020 na wysokość i kierunek ale na razie czekam na odpowiedż z HK
Rekomendowane odpowiedzi