Skocz do zawartości

Extra 330L 50. Jaki silnik???


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 71
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

Marcin odkupiona od Mariana ale na podstawie Marianowej powstaje druga :D bedzie na forum tylko skoncze mam jakies 70% . Powiedziałem wł konstrukcji bo wiadomo ze z zestawu nie wazy 3.3kg tylko minimum 3.7kg

 

Mysle ,że 55AX faktycznie bedzie dobry duza moc mała masa niezawodnosc no i jakie smigła kreci :shock:

 

Michał moze jakis film z lotu interesuje mnie jak ten OS sobie radzi z ta extra bo tez mam ten silnik .

Opublikowano

Lotniskowy kolega lata tą ekstrą z silnikiem ASP 10ccm, model lata jak rakieta i to w negatywnym tego słowa znaczeniu, zwyczajnie pędzi, lądowania trudne, do tego podwozie wydaje się byś troszkę za bardzo z tyłu. Po jednym lądowaniu w wyższej trawie, lądowaniu, nie kraksie, model doznał uszkodzeń, powyrywane skrajne żeberka skrzydeł. chcę wspomnieć że kolega nad silnikiem wozi 300g ołowiu, wiadomo, jak dojdzie owiewka to trochę spadnie, ale jednak żal. :wink:

Jakiej jakości są kadłuby laminatowe w waszych zestawach?

Opublikowano
Michał moze jakis film z lotu interesuje mnie jak ten OS sobie radzi z ta extra bo tez mam ten silnik .

 

Przykro mi narazie nie mam żadnego filmu ale postaram sie dodac jak najszybciej to mozliwe. :oops:

 

 

Mój model waży ok 3.0-3.1kg :D

Opublikowano

To i ja dorzucę coś do tego wątku od siebie.

 

Pierwsze loty na silniku ASP 4T 10cm

Moje spostrzeżenia:

1. Doważanie dzioba prawie 300g

2. Model wazy ok 3.kg bez żadnych przeróbek, minimalne wyposażenie przesunięte maksymalnie do przodu.

3. Model sprawnie startuje, na klapolotkach mocno opuszczonych nawet po 4m rozbiegu.

4. Podwozie rzeczywiście za bardzo do tyłu lub z innych powodów częste kapotaże.

5. Lądowanie bez silnika praktycznie jak cegłą. Raz mi silnik zgasł podczas podchodzenia do lądowania - po prostu spadła.

6. Latanie oczywiście 3D niemożliwe

7. Lubi przepadać (obciążenie powierzchni ok 110g./dm3)

8. Mocowanie podwozia na sklejce ogrodniczej !

 

Kolejne loty na silniku ASP 4T 15cm

1. By usunąć martwy balast dałem większy i mocniejszy silnik. Waga właściwie bez zmian

2. Dużo mocy, możliwe pionowe loty.

3. Lata jak rakieta

4. Z nieznanych mi przyczyn zaczęła zrywać strugi nawet przy lekkich wychyleniach wysokości.

 

Model poszedł w odstawkę na razie. Wrócę do niego na pewno bo to dobra cegła do treningów latania TIRami ;)

Opublikowano

Co zrobic????? Dremel i jedziemy!!!! :D Mi sie udalo zdjac 0,5kg z 1,5m ARF 8) Tyle ze dochodz kolejne krycie modelu koszty czas poswiecony......... Trzeba sie zastanowic nad sensownoscia zakupu takiego modelu..... No ale tu juz za pozno :?

Opublikowano

kwijatkowski są zdecydowanie inne sposoby na to. Nie widziałem tego modelu więc trudno mi mówić ale przeniesienie zasilania, napędu kierunku, wysokości, gazu, zastosowanie lżejszych serw (jeśli ma to sens) itp. chyba możliwe? Jak nie to plajta na całego :) Tej wielkości model powinien ważyć do lotu poniżej 3kg wtedy będzie ok.

Opublikowano

Jeśli ktoś dokłada 300 gram ołowiu to chyba można coś z tym zrobić. - Choćby zbić ten balast który przy tej wielkości modelu nie jest bez znaczenia. Cena to pojęcie względne - przecież nie znasz zasad marketingu tej firmy.

Opublikowano

nawet jak zbije te 300g to obciązenie bedzie nadal bardzo duze nie wiele to zmieni model podobnie jak katana 50 cm pro ma potezny kadłub a mikre skrzydełka patrząc na same zdjecia modelu nie tzreba znac danych zeby wiedziec jak to poleci

Opublikowano

Kolega lata ta maszyną z os 46 ax i twierdzi ze jest ok. Co Wy na to jakby wlozyc O.S. Max 55 AX - Charakterystyka :

 

Pojemność: .545 (8,93 cm3),

Zakres obr./min.: 2,000 - 17,000,

Moc: 1,75 KM przy 16,000 obr/min.,

Waga z tłumikiem : 524 g,

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.