kunba83 Opublikowano 10 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 3D juz sobie odpuscilem, bedzie to raczej wyscigówka;) czyli jak? stawiasz na 4T 15ccm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kunba83 Opublikowano 10 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
idzik15 Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 No no mam identyczną maszynkę, ale z silnikiem OS-MAX 46 AX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
choina Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 No no mam identyczną maszynkę, ale z silnikiem OS-MAX 46 AX No i co daje radę ten 46AX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
idzik15 Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 narazie bez problemu, wolalem kupic Os-maxa niz ASP(nie mowie ze ASP sa slabe bo sam jednego mam)bo mniej znimi klopotu podczas regulowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
idzik15 Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 O to moja: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Marcin odkupiona od Mariana ale na podstawie Marianowej powstaje druga bedzie na forum tylko skoncze mam jakies 70% . Powiedziałem wł konstrukcji bo wiadomo ze z zestawu nie wazy 3.3kg tylko minimum 3.7kg Mysle ,że 55AX faktycznie bedzie dobry duza moc mała masa niezawodnosc no i jakie smigła kreci :shock: Michał moze jakis film z lotu interesuje mnie jak ten OS sobie radzi z ta extra bo tez mam ten silnik . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kunba83 Opublikowano 10 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Co Wy na to jakby zamontować OS MAX 50SX RING (1,8ps/17000rpm/390g)???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klaps6 Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Lotniskowy kolega lata tą ekstrą z silnikiem ASP 10ccm, model lata jak rakieta i to w negatywnym tego słowa znaczeniu, zwyczajnie pędzi, lądowania trudne, do tego podwozie wydaje się byś troszkę za bardzo z tyłu. Po jednym lądowaniu w wyższej trawie, lądowaniu, nie kraksie, model doznał uszkodzeń, powyrywane skrajne żeberka skrzydeł. chcę wspomnieć że kolega nad silnikiem wozi 300g ołowiu, wiadomo, jak dojdzie owiewka to trochę spadnie, ale jednak żal. :wink: Jakiej jakości są kadłuby laminatowe w waszych zestawach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
idzik15 Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Michał moze jakis film z lotu interesuje mnie jak ten OS sobie radzi z ta extra bo tez mam ten silnik . Przykro mi narazie nie mam żadnego filmu ale postaram sie dodac jak najszybciej to mozliwe. :oops: Mój model waży ok 3.0-3.1kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
idzik15 Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Mi model ciągnie dość mocno,startuje bez najmniejszego problemu, nie próbowałem jeszcze zawisu bo do tego to lepiej chyba mieć 4 takta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gfilipek Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 To i ja dorzucę coś do tego wątku od siebie. Pierwsze loty na silniku ASP 4T 10cm Moje spostrzeżenia: 1. Doważanie dzioba prawie 300g 2. Model wazy ok 3.kg bez żadnych przeróbek, minimalne wyposażenie przesunięte maksymalnie do przodu. 3. Model sprawnie startuje, na klapolotkach mocno opuszczonych nawet po 4m rozbiegu. 4. Podwozie rzeczywiście za bardzo do tyłu lub z innych powodów częste kapotaże. 5. Lądowanie bez silnika praktycznie jak cegłą. Raz mi silnik zgasł podczas podchodzenia do lądowania - po prostu spadła. 6. Latanie oczywiście 3D niemożliwe 7. Lubi przepadać (obciążenie powierzchni ok 110g./dm3) 8. Mocowanie podwozia na sklejce ogrodniczej ! Kolejne loty na silniku ASP 4T 15cm 1. By usunąć martwy balast dałem większy i mocniejszy silnik. Waga właściwie bez zmian 2. Dużo mocy, możliwe pionowe loty. 3. Lata jak rakieta 4. Z nieznanych mi przyczyn zaczęła zrywać strugi nawet przy lekkich wychyleniach wysokości. Model poszedł w odstawkę na razie. Wrócę do niego na pewno bo to dobra cegła do treningów latania TIRami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin133 Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 Aby to zaczęło latać trzeba się zastanowić co zrobić by zejść z wagą. Dokładanie mocniejszych silników czy balastu raczej nie wpływa dobrze na ten model. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwijatkowski Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 Co zrobic????? Dremel i jedziemy!!!! Mi sie udalo zdjac 0,5kg z 1,5m ARF 8) Tyle ze dochodz kolejne krycie modelu koszty czas poswiecony......... Trzeba sie zastanowic nad sensownoscia zakupu takiego modelu..... No ale tu juz za pozno :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin133 Opublikowano 12 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 kwijatkowski są zdecydowanie inne sposoby na to. Nie widziałem tego modelu więc trudno mi mówić ale przeniesienie zasilania, napędu kierunku, wysokości, gazu, zastosowanie lżejszych serw (jeśli ma to sens) itp. chyba możliwe? Jak nie to plajta na całego Tej wielkości model powinien ważyć do lotu poniżej 3kg wtedy będzie ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 12 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 no ale jak walczyc z waga na wyposazeniu nie zbije na tyle zeby model wyraznie lepiej latał taka jest juz jego uroda a cena mówi sama za siebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin133 Opublikowano 12 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 Jeśli ktoś dokłada 300 gram ołowiu to chyba można coś z tym zrobić. - Choćby zbić ten balast który przy tej wielkości modelu nie jest bez znaczenia. Cena to pojęcie względne - przecież nie znasz zasad marketingu tej firmy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 12 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 nawet jak zbije te 300g to obciązenie bedzie nadal bardzo duze nie wiele to zmieni model podobnie jak katana 50 cm pro ma potezny kadłub a mikre skrzydełka patrząc na same zdjecia modelu nie tzreba znac danych zeby wiedziec jak to poleci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kunba83 Opublikowano 12 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 Kolega lata ta maszyną z os 46 ax i twierdzi ze jest ok. Co Wy na to jakby wlozyc O.S. Max 55 AX - Charakterystyka : Pojemność: .545 (8,93 cm3), Zakres obr./min.: 2,000 - 17,000, Moc: 1,75 KM przy 16,000 obr/min., Waga z tłumikiem : 524 g, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin133 Opublikowano 12 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 Kunba83 jeśli masz ten model poważ pusty i zapodaj wyniki. Porób zdjęcia przedziału wyposażenia, miejsc montażu serw itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.