Skocz do zawartości

sanwa SD-6G szukam instrukcji obsługi


seba1993i

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Też szukałem instrukcji po polsku, ale nigdzie nie znalazłem.

 

Mam tą aparaturę od roku i w zasadzie jedyna rzecz do której mogę się przyczepić to zamontowany na stałe koszyk na akumulatory, nie ma możliwości (bez ingerencji w obudowę) zamontowania pakietu w całości.

Jakość wykonania bez zarzutu, wszystko ładnie spasowane, bez luzów i żadnych niedoróbek.

Nie mam porównania z innymi aparaturami tej klasy, ale moim zdaniem system jest wystarczająco rozbudowany. Do dzisiaj nie przestudiowałem wszystkich opcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakupiłem odbiornik Sanwa SD-6G w sklepie RIKU.. Nie otrzymałem instrukcji w języku polskim, zgodnie z literą prawa odesłałem z powrotem do sklepu, produkty nie mogą być wprowadzone do sprzedaży, jeśli nie posiadają polskiej instrukcji .. Teraz zakupiłem Hiteca Aurore 9 z optima 9.. Jestem baaaardzo zadowolony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

A jak jest z kablem do kompa do tej aparatury, macie jakieś doświadczenia? Interesuje mnie taki, aby był obsługiwany przez Aerofly Pro deLuxe. Polecicie jakiś?

Żeby nie zaczynać kolejnego tematu odn. Sd-6g - EDIT:

Sanwę SD-6g mam i ja :D ! W porównaniu do T9x mechanika wydaje się dużo precyzyjniejsza, menu jest również takie b. poukładane wręcz japońskie :wink: , ale wiadomo, ze to też nie taka cena :) . Ale mam za sobą tylko 7-8 miesięcy modelarskiego doświadczenia i tylko Turnigy miałem w ręku. THR CUT w Sanwie jest typowe dla silników spalinowych, a kombinowałem co zrobić żeby po przestawieniu dowolnie zmiksowanej dźwigni ruch drążka gazu nie uruchamiał silnika. Główkowałem, główkowałem i rozwiązałem to tak, że na C-MIX zmiksowałem sobie drążek gazu z przełącznikiem GEAR i teraz gdy aktywuję C-MIX i włączę przełącznik GEAR na "on" to silnik nie uruchamia się wraz ruchem drążka gazu. Niestety nie działa to w pełnym zakresie, pomimo że mix ustawiłem na max możliwą wartość, tj. -150%. Wówczas silnik uruchamia się w maksimum wychylenia drążka gazu, wolałbym żeby w ogóle się nie uruchamiał. Powalczę z tym jeszcze może jutro. Jeśli komuś się udało rozwiązać podobny problem to proszę o podpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Zakres klap - ustawiając EPA dla tegoż kanału (FL).

Miksowanie przez C-MIX. MASTER->AI, SLAVE->EL. Procent miksu można ustawiać dla każdego kierunku osobno, więc można zrobić tak aby dla wychylenia lotek w prawo jak i w lewo ster wysokości wychylał się w tę samą stronę (co, jak przypuszczam, chciałbyś osiągnąć).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak do uściślenia chciałbym aby za ruchem lotek czyli EL wychylał się ster wysokości czyli AI w górę( oczywiście procentowo mniej) tak aby skręt był bez dzioba nachylonego w dół tak w lewo jak i w prawo- w celu łagodnych zakrętów. A więc według mnie to master jest EL a slave AI. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby interesowało kogoś zrobienie kabla do PC to znalazłem coś takiego http://www.smartpropoplus.com/dnn/Hardware/SanwaAirtronicsminiDIN/tabid/108/Default.aspx

Z tej samej strony należy pobrać program SmartPropoPlus. Sprawdziłem i u mnie działa. Jedyny problem to pojawiające się buczenie w kanale subwoofera, ale to pewnie wina kiepskiej karty dźwiękowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.