Skocz do zawartości

Problem z sprzedawcą


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Niestety Krzysiek ma rację.

Nie do końca. Za zgodność towaru z przepisami kraju na rynek który został wprowadzony odpowiada podmiot który ów towar wprowadza. Natomiast sprzedawca nie ma prawa sprzedaży towaru niezgodnego z tymi przepisami.

 

Przypadek braku polskiej instrukcji jest na tyle oczywisty aby sprzedawca o tym wiedzieć nie mógł.

 

Nie mniej jednak może i dochodzi do różnych "interpretacji winy" przy wszelakich kontrolach :?:

Opublikowano

Z tego co wiem sprzedawca odpowiada za niezgodność toawru z umową (dot. ustawy, nie gwarancji którą możemy zaakceptować i posiadać ją przez rok, bądź nie akceptować gwarancji i korzystać z ustawy przez 2 lata)

Opublikowano

Przypadek braku polskiej instrukcji jest na tyle oczywisty aby sprzedawca o tym wiedzieć nie mógł.

Mógł nie wiedzieć ,jeżeli towar jest zapakowany,ale wtedy działa prawo o niezgodności towaru i klient ma prawo do reklamacji.
Opublikowano

Mógł nie wiedzieć ,jeżeli towar jest zapakowany,ale wtedy działa prawo o niezgodności towaru i klient ma prawo do reklamacji.

Tylko ustawa jest tak spisana że wynika z niej iż sprzedawca powinien wiedzieć co sprzedaje przede wszystkim powinien mieć wiedzę o zgodności towaru ;) Także to nie jest tak oczywista sytuacja... to jest kolejne takie pole gdzie spotyka się praktyka (sprzedawca) z przepisami (kontrola) i różne z tego mogą być wyniki :)

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.