Skocz do zawartości

Ale się wku... zdenerwowałem ...


-==PEGAZ==-

Rekomendowane odpowiedzi

Zamówiłem 2 dni temu duże oprawy hermetyczne na świetlówki 58W.

Sprzedający poradził mi żeby wysłać firmą kurierską, bo będzie pewniej ...

No i rzeczywiście. Po niecałych 24h oprawy są w domu. Mamuśka je odebrała

nie sprawdzając w jakim są stanie ... Jak wróciłem do domu, to po rozpakowniu

zobaczyłem widok godny pożałowania. Obie oprawy tak połamane, że ręce mi opadły.

Mnie się nawet w głowie nie mieści, jak można było tak połamać klosze !!!

No nic ... telefon do sprzedawcy, a on na to, że składać reklamacje do firmy kurierskiej.

No i się zaczęło !! Żaden @#$%@^ telefon, nawet dyżurny w żadnym mieście nie odpowiada ...

A PRACUJĄ 24 godziny na dobę od poniedziałku do soboty !!!!!!!!!!!

Nigdzie ... Warszawa, Toruń, Bydgoszcz, Kwidzyn, nawet BIAŁYSTOK !

Nikt ... nikt nie odbierał telefonu! Na jakikolwiek numer na jaki dzwoniłem !

W końcu udało mi się otrzymać telefon do przedstawiciela firmy DPD POLSKA (Masterlink)

który to w końcu raczył odebrać. I oczywiście moja wina ... że nie sprawdziłem przesyłki

przy kurierze ... ale reklamację przyjmą. Heh ... a jak moja mama miała by się dobrać

do przesyłki ważącej ponad 20 kg i mierzącej ponad 150cm. Ciekaw jestem jak Ci ludzie

traktują przesyłki bardziej delikatne ... Na pewno żadnego modelu który kupię, nie

powierzę przesyłce firmie MASTERLINK DPD POLSKA. Na pewno byłby to prawdziwy

tartak ... a może nawet i rzeźnia ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pegaz właśnie jestem po złożeniu reklamacji w tej firmie kurierskiej! Temat identyczny jak Twój w moim przypadku też matka odbierała paczkę (czwartek) . Dzwoniłem na następny dzień (piątek) do oddziału w Bydgoszczy - powiedzieli że kurier przyjedzie w poniedziałek ale oczywiście się nie pojawił. Dzwoniłem we wtorek znowu do Bydgoszczy gdzie mnie mile poinformowano że kurier musi sporządzić protokół reklamacyjny w ciągu siedmiu dni od daty doręczenia przesyłki - poprosiłem o jakiś zapis cokolwiek że dzwoniłem zgłaszałem bo jeśli znów ich kurier nawali (ostatni dzień środa) to szlag trafi tą całą reklamację. Poinformowano mnie że żadnych tego typu zapisów nie prowadzą. :crazy: :crazy: :crazy: w środę pojawił się kurier - spisał protokół reklamacyjny i.... pytam gościa co dalej a On na to że protokół doręczą do nadawcy by ten wysłał nowy nie uszkodzony towar!! :crazy: :crazy: :crazy: No tego było za wiele więc znów telefon i tym razem Warszawa. Tam powiedzieli dopiero że uwzględniają takie reklamacje ale w ciągu 7 dni musi być sporządzony protokół oraz wysłany e-mail do Warszawy (o którym defakto w oddziale w Bydgoszczy nikt mnie nie informował) Protokół sporządzony e-mail wysłany. Mieli się odezwać ale cisza już trzeci tydzień - jutro telefon w ruch!

 

Tak załatwiać sprawy??

 

firma oczywiście MASTERLINK DPD POLSKA.

 

a w mojej paczce był model :( Był bo żadna część się nie uchowała.

 

Paczka prawidłowo oznakowana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam znajomego pracującego w firmie kurierskiej. Jest jakimś tam asystentem kierownika oddziału... a tak naprawdę zajmuje sie wszystkim(nawet doręczaniem). Firma znana i duża, nazwy nie podam. Ogólnie panuje tam niezły bur... bajzej. Co ciekawe pracowników jest tak mało, że firmy takie zatrudniają ludzi z różnych innych firm(kurierskich), czyli taka wymiana doręczycieli... czasami też ludzi z zewnątrz na zlecenie biorą(przypadkowych). Jak ja się tego nasłuchałem... to wolałem już zostać przy naszej "kochanej" PP. Są też wyjątki od reguły, ale... wszędzie jest "zawsze coś".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każde wytłumaczenie dobre. Też miałem nieprzyjemność z MAJSTERLEŃKIEM. Korzystałem wtedy pierwszy raz z usłyg tego kuriera i ostatni. Wysyłałem do klienta piec na olej i rano tenże klient dzwoni i się pyta mnie czy ja produkuje jakieś dziwne te piece :shock: Potem podesłał zdjęcia tego pieca i rece mi opadły. Jakby spadł z 5 metrów... Po dłuższych bojach odzyskałem odszkodowanie. Zapłacili.

 

Dlatego polecam GLS lub DHL. Z ich usługo korzystam juz kilka lat i nigdy mnie nie zawiedli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.