grzegorz12 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Mam problem z RealFlight i Graupner MX 16S Po uruchomieniu Realflighta mam komunikat: culd not find a Controller for the participant to use - plug one in to re-try Ktoś się z tym spotkał? Co należy ustawić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Nie wykrywa Ci nadajnika. Napisz coś więcej. Która wersja RF i jak masz podłączony nadajnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasikonik454 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Grzegorz ma wersje 4,5 a nadajnik podłączony przez USB. Windows 7. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 W windowsie jest wykrywany w kontrolerach gier? Widać coś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasikonik454 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Chyba widać go było tylko w urządzeniach jako VJOY albo cos podobnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 U siebie mam podłączone przez kabelek mikrofonowy, więc nie dokładnie tak samo, ale zasada jest ta sama. W Windowsie musi być widoczne urządzenie aby w grze działało. A u mnie: W kontrolerach gier mam PPJoy Virtual Joystick, który widać cały czas. Po podłączeniu aparatury i uruchomieniu SmartPropoPlus aparatura jest widoczna. W kontrolerach gier widać jak działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkrawcz1 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 A Emu widzi nadajnik? Przechodzi autodetekcję przypisania kanałów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eptita Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 1. podłącz kontroler (PAD) lub aparaturę pod USB. 2. Odpal emu.exe czyt. (emu) 3. kliknij Auto-Detect. 4. jeśli widzi wszystkie osie tzn, X-Y to wszystko z grą w porządku, jeszcze po uruchomieniu samej gry kliknij na górze controller selekt i kliknij interlink Spróbuj od zwykłego PAD-a jeśli widzi to tylko potwierdzi że z grą jest OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maco66 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 Zacznij od tego a potem channel maping i channel calibration http://naforum.zapodaj.net/79f2d3863be1.jpg.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi