Skocz do zawartości

co myslicie o takim FPV dla Ninja 400 od skyartec


Livai
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

Własnie zakupiłem heli 6 ch 2.4GHz Ninja 400 od Skyartec, i proszę jako nowicjusz Was zawodowców o porade i opinie na temat budowy FPV.

Ninja 400 6 ch 2.4GHz

Zapopatrzyłem się w mini kamerkę:

kamera

 

do tego OSD:

OSD

 

Chce wzmocnic sygnał z kamerki.

rozgladam się za czymś do 200zł moze to:

tx/rx video

 

I jakiś moduł z odbiornikiem by radyjko działało w promieniu 2 Km

nie mam pojecia co wybrac prosze o porade.

 

Ze wzgledu ze jestem zielony w te klocki, dopiero zaczynam, prosze o wyrozumiałość.

 

Co byście dodali ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Własnie zakupiłem...

 

...Co byście dodali ??

Inny model, inną kamerę.

 

Kamera, która kupiłeś to badziew do podglądania czy dzieciak w sypialni obok pożaru nie zrobił.

 

Kompletnie się nie nadaje do FPV.

 

Po drugie, jak rozumiem jesteś kompletnym nowicjuszem, a kupiłeś 6-cio kanałowy śmigłowiec, pomijam już jego jakość.

 

Mam dla ciebie smutną nowinę. Nim się tym nauczysz latać po japońsku (czyli Jako-Tako), to bardzo dużo wody upłynie w Wiśle, Odrze i sedesie.

Taki model to kilka miesięcy nauki dla początkującego, samych podstaw lotu.

 

A po drugie - lot takim śmigłowcem na 2km + powrót i to z dodatkowym obciażeniem?

Tu przychodzi na myśl słynna wypowiedź znanego kierowcy rajdowego - Marne Chance... :wink:

 

Zabrałeś się do tego, od :ass: strony.

 

Potrzebny ci jest po pierwsze, bardzo stabilny model, o dużym udźwigu (małe obciążenie powierzchni nośnej), zdolny do długotrwałego lotu. Tu wygrywają niestety motoszybowce.

Np. popularny Easy Star, jego następczyni Beta 1400 i jej klony, czy modele specjalnie projektowane do FPV, np. polski Ursus.

 

Po drugie, zastanów się, czy chcesz coś tylko widzieć, czy też nagrywać lot.