Chuck Yeager Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 Witam wszystkich, Na forum jestem w zasadzie od wczoraj, choć przeglądam je już od długiego czasu. Moje wczorajsze powitanie i modelarską historię znajdziecie w dziale "Przywitalnia" Chciał bym zapytać czy są pośród was użytkownicy silnika OS Max GT55 i czy jesteście z niego w praktyce zadowoleni. Im więcej opinii tym lepiej. Wiem, po rozmowach z kilkoma sklepami, że sprzedało się ich już trochę w Polsce. Będę wam bardzo wdzięczny za wszelkie opinie. Chodzi głównie o łatwośc zapalania (szczególnie w pozycji odwróconej) oraz używane śmigła, tłumiki i uzyskiwany ciąg oraz ogólną kulturę pracy i przyjemność użytkowania. Silnik ma docelowo pracować u mnie w akrobacie 2,2-2,3 m i wadze ok 8,5 kg. Pozdrawiam i z góry dziękuję za wasz poświęcony czas. P.S. Wiem, że są już 2 podobne wątki, ale szczerze mówiąc nie ma w nich żadnych konkretów. Poza tym opinie jakie tam znalazłem w stylu "tania przeróbka żarowca na paliwo" są bezwartościowe i nie pochodzą od użytkowników (po pierwsze to silnik zaprojektowany od podstaw, więc są pewne powody dlaczego OS jako jeden z najbardziej doświadczonych producentów zastosował gaźnik z przodu, co jest bardziej kłopotliwe w produkcji ze względu na drążony wał, zresztą sam OS max wyjaśnia dlaczego jest tak a nie inaczej). Proszę zatem o rzetelne opinie prawdziwych użytkowników tego silnika lub osób, które miałym z nim styczność np. u znajomych "lataczy" Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robas69 Opublikowano 16 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 Na prawdę nikt nie ma żadnych doświadczeń z tym silnikiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek Oleksy Opublikowano 16 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 Ja mam trochę doświadczeń, ale tylko z drugiej ręki - kolega ma ten silnik w makiecie Cap 232 EX 12kg 2,4m . I mogę powiedzieć, że żadnych kłopotów z tym silnikiem nie zaobserwowałem (latamy razem na zawodach). Silnik pracuje ułożony na bok z dorabianym tłumikiem makietowym. Typowy OS MAX zero problemów :-) . Ale zaznaczam nie latałem z tym silnikiem osobiście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi