Skocz do zawartości

Kopia ST-MODEL Fox 1800


Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam zamiar zrobić sobie coś o sylwetce Fox ,Sylwetka jest super,jak i właściwości lotnicze.Model jest nie drogi , ale chciałbym zbudować go od podstaw

 

 

Prosiłbym właścicieli o zmierzenie pewnych elementów,dla ułatwienia jet rysunek z literkami do elementów:

 

Dołączona grafika

 

 

Dołączona grafika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rc_kszuby to był mój chwilowy nick dopóki nie odzyskałem haseł do swojego starego.

 

Pomierzyłem foxa, jednak w części silnikowej wymiary mogą odbiegać od oryginału, ponieważ zmieniałem motor, poza tym Motylasty już wcześniej wprowadzał w nim zmiany (opis w tym dziale).

 

A - 32

B - 350

C - 225

D - 125

E - 36

F - 59

G - 22

H - 140

I - 111

J - 44

K - 83

L - 44

M - 200

N - 170

P -405

O - 405

R - 50

 

Wszystko oczywiście mm. Gdzie niegdzie może uciekł mi milimetr, ale się starałem :-)

 

A to mój fox

Dołączona grafika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego typu pytanie jeszcze mogę zrozumieć... chociaż patrząc na awatar, jesteś już na tyle zaawansowany, że w sumie też mnie dziwi, ale takie odpowiedzi... ehh....

 

Kuba, jeśli nie wiesz, to lepiej poczekaj, aż ktoś inny odpisze.

 

Oczywiście, że w tym, jak i w każdym samolocie, trzeba ustawić kąty silnika ! Jedynym przypadkiem, gdzie są dyskusje/kłótnie na ten temat, to halówki itp.

 

Jednak, TAK -W KAŻDYM MODELU SAMOLOTU, SKŁON I WYKŁON JEST POTRZEBNY ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość do marcel3miasto mógłby pan jeszcze zmierzyć te dwie długości zaznaczone na niebieski (Y X)

X - wychodzi z wymiarów płata R, O, P - 860 mm

Y - moja wersja z kołpakiem 840 mm, bez kołpaka 810 mm

 

 

Przy okazji skłonów i wykłonów - zawsze się ustala, czasami delikatny ale zawsze, brak od razu można wyczuć podczas lotu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wracam do wychylenia silnika dla mnie niweidać żadnego wychylu a jest

jest lekko w dół i w prawo, kompensuje to efekt "obrotu" silnika, ktoś to wyżej ładnie opisał. Bez skłonu i wykłonu przy dodaniu "gazu" będziesz musiał nadrabiać SW i lotkami. Ja pomimo wykonania skłonu i wykłonu musiałem zmixować gaz z wysokością bo i tak "darł" do góry. Ale ja mam silnik który dwa takie modele podniesie do pionowo do góry :-), ale dzięki temu na pakiecie 2.2 Ah latam prawie 20 minut

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.