TOMEK.CEKALA Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Pierwszy raz mam przyjemność zabawy mini heli i już po kilku lotach zauważyłem że mój nowy nabytek po kilku metrach lotu w przód sam staje w miejscu.Dopiero po cofnięciu drążka i ponownym pchnięć helik znów rusza na przód.Czy to jest normalne zachowanie czy jest z nim coś nie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgruszka Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Pierwszy raz mam przyjemność zabawy mini heli i już po kilku lotach zauważyłem że mój nowy nabytek po kilku metrach lotu w przód sam staje w miejscu.Dopiero po cofnięciu drążka i ponownym pchnięć helik znów rusza na przód.Czy to jest normalne zachowanie czy jest z nim coś nie tak.co to za zabawka?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMEK.CEKALA Opublikowano 27 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Jest on czterokanałowy heli z dwoma wirnikami posiada dwa serwa sterujące wychyleniem jednego z wirników a nazwa to F-SERIES F27.Sterowanie to góra,duł na boki,tył przód,obrót prawo lewo posiada również gyro.Na radiu są cyfrowe trymerki na każdy kanał i wyświetlacz LCD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d.a.r.o. Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Wszystkie modele dwu wirnikowe tak się zachowują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMEK.CEKALA Opublikowano 27 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Dzięki za odpowiedz,bo ja już myślałem że to jakaś wada fabryczna tego helika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Rzedzicki Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Wszystkie modele dwu wirnikowe tak się zachowują. Czyli jak? Że po paru metrach serwo powraca do neutrum i musisz cofnąć drążek i ponownie przesunąc go do przodu, żeby serwo znów sie na chwile wychyliło? Nie wydaje mnie się :crazy: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel66 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Serwo nie wraca do neutrum tylko flybar poziomuje model. Uwierz mi każdy coaxial tak ma :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek22 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Też mam taki sam helikopter ,jakoś to lata tylko nie mogę znaleźć do niego 2 akumulatora :/ :roll: .Nie wiecie gdzie można kupić takiego lipo 3,7v 500mAh???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel66 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Kup 7.4v 500 mah i podziel sobie na 2 3.7v. Wtyczki możesz przecież dokupić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiktor Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Wszystkie modele dwu wirnikowe tak się zachowują. Czyli jak? Że po paru metrach serwo powraca do neutrum i musisz cofnąć drążek i ponownie przesunąc go do przodu, żeby serwo znów sie na chwile wychyliło? Nie wydaje mnie się :crazy: serwo się nie cofa tylko stabilizator na górnym wirniku (na niego nie mamy wpływu) się poziomu co powoduje zrównanie się ciągów i helik stoi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madrian Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 To nie do końca prawda. Owszem, poziomuje się, ale tylko górny wirnik ustawiając go w poziomie, co stabilizuje model. Ale nie zachodzi żadne zrównanie ciągów. Dolny wirnik jest nadal przechylony pod kątem, względem wirnika górnego i powinien nadal ciągnąć model w przód. Raczej podejrzewam złego ... pilota. A konkretnie jego technikę lotu. Śmigłowiec to nie jest samochodzik. Pilot musi aktywnie reagować na zmiany pozycji i stale współpracować z modelem i wykazać się delikatnością. Efekt jak opisany, pojawia się gdy pilot stosuje zbyt duże wychylenia drążków i zbyt gwałtownie wzrasta efekt żyroskopowy górnego wirnika. Wówczas następuje "bujnięcie", które można wziąć za "stawanie w powietrzu". Częste zjawisko w przypadku Lam i podobnych, zmuszanych do akrobatycznego latania. Przypuszczam, że kolega Tomek, usiłował latać "na szybkość". Choć pewnie będzie zaprzeczał... Proponuję sprawdzić,, jak się zachowuje model tylko przy minimalnych wychyleniach drążków. Nie więcej niż 50% ich zakresu ruchu. Początkujący piloci mają tendencję do sterowania na zasadzie 0 - MAX. Szczególnie, jeżeli ktoś wcześniej używał tanich nadajniczków nieproporcjonalnych do chińskich zabawek.Trzeba się tego oduczyć. Lama to model powolny i stabilny. Nie lubi przesady. Jej domena to spokojne latanie po kółeczkach, ósemeczkach itp. Bicie rekordów prędkości, zwroty a'la Airwolf, czy powielanie akrobacji z filmików na Youtubie - to coś, czemu się sprzeciwi z całą stanowczością. Precyzja, nie gwałtowność. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMEK.CEKALA Opublikowano 31 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 Madrian masz absolutną rację :wink: .Polatałem troszkę tym helikiem i jest dokładnie tak jak piszesz.Próbowałem nim latać szybciej a on po prostu szybkości się opiera,jeśli przyspieszam powoli lub modelik leci do przodu na minimalnych wychyleniach drążka objaw zatrzymywania nie występuje :oops:.Po prostu błąd pilota nie maszyny.A co do lipola to idealnie pasuje od Walkera i są one dostępne niemal w każdym sklepie modelarskim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMEK.CEKALA Opublikowano 7 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 Witam znów pojawił się problem z tym heli.Od wczoraj helik traci dość szybko moc.W pierwszej chwili po naładowaniu się akumulatorka lata pięknie ale już po krótkiej chwili osiada i utrzymuje wysokość jakieś 15cm nad ziemią,na innym aku jest tak samo,co może być tego przyczyną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d.a.r.o. Opublikowano 7 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 Prawdopodobnie silniki do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bandi Opublikowano 7 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 albo też może być zbieg okoliczności że dwa pakiety siadły weź sprawdź czy cela nie jest spuchnięta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMEK.CEKALA Opublikowano 7 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 cele nie są spuchnięte a wieczorem sprawdzę jakie mają napięcie,jak sprawdzić te silniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMEK.CEKALA Opublikowano 7 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 Pomierzyłem aku i ma 4,2 v i jest w połowie rozładowany,silniki mierzyłem w ten sposób że miernikiem dotykałem do plusa i obudowy silnika i na jednym silniczku pokazuje mi wartość 29(OM) a na drugim nic nie pokazuje.Pomóżcie bo nie wiem czy dobrze mierze i co znaczą te odczyty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi