mareckiszu Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Witam , mam problem mianowicie posiadam silnik tunelowy 3 f z regulatorem SAPAC ESC30A silnik ten dziwnie pracuje przerywa i nie schodzi z obrotow , prosze o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GOGO Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 A sprawdź z innym regulatorem jeżeli będzie to samo to znaczy że silnik zepsuty jeżeli nie to regulator walnięty. :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareckiszu Opublikowano 28 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Posiadam reg 18A , w silniku ktory chce sprawdzic, orginalnie byl 30A czy moge podpiac na chwile ten slabszy i sprawdzic ?, czy raczej nie Wiem ze moje pyt sa trywialne i zacnych uzytkownikow tego forum moga zdenerwowac !! Prosze byc wyrozumialym , bo chce LATAC i to jak najszybciej oraz czy ktos poda mi link z tematem w ktorym jasno czysto i klarownie opis silnikow 3 f takie streszczenie , bez niepotrzbnego przebijania sie przez kilka stron wasci i sporow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madrian Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Niestety, raczej spalisz regulator. Prąd regulatora, musi być większy z pewnym zapasem, od prądu silnika. To silnik pobiera prąd, nie regulator. Regulator musi ten prąd wytrzymać. Jak będzie słabszy - to się spali. Poza tym dochodzą jeszcze kwestie ustawień regulatora, do danego silnika. Czasy przełączania uzwojeń itd. I wreszcie - Człowieku, spójrz jak to napisałeś! Pisownia jak u dzieciaka z podstawówki, roszczeniowy ton i bijące w oczy lenistwo. Tak to niestety modelarstwo mocno cię doświadczy w sensie negatywnym. Cierpliwość i dokładność są niestety niezbędne w tym hobby, a chęć samodoskonalenia się - mocno pożądana. Natomiast lenistwo i niedbalstwo noszą z sobą bardzo przykre skutki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareckiszu Opublikowano 29 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 Posiadam reg 18A , w silniku ktory chce sprawdzic, oryginalnie byl 30A czy moge podpiac na chwile ten slabszy i sprawdzic ?, czy raczej nie Wiem ze moje pyt sa trywialne i zacnych uzytkownikow tego forum moga zdenerwowac !! Prosze byc wyrozumialym , bo chce LATAC i to jak najszybciej oraz czy ktos poda mi link z tematem w ktorym jasno czysto i klarownie opis silnikow 3 f takie streszczenie , bez niepotrzebnego przebijania sie przez kilka stron wasci i sporow no tak napisane jest kiepsko , Za rade wielkie dzieki , oraz obiecuje poprawe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietka Opublikowano 29 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 Marek, pomimo prośby kolegi Adriana nadal piszesz niechlujnie, bez polskich znaków. :evil: Takie pisanie postów jest powszechnie uznawane na forach internetowych i odbierane jako nieuprzejme i lekceważące dla kolegów z forum, którzy czytają Twoje posty. :? Poza tym jesteśmy Polakami i szanujemy swoją ojczystą mowę i pisownię języka polskiego. Masz 27 lat , a więc nie jesteś dzieckiem. Zatem zachowuj się jak dorosły. Jeśli chcesz być szanowany i otrzymywać odpowiedzi na pytania to również szanuj innych, inaczej nie masz co liczyć na sensowne odpowiedzi. Jeśli w ogóle ktoś zechce Ci odpowiedzieć. Mam nadzieję, że nie jesteś z pokolenia "cellcomp" Pozdrawiam Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sfrustrowany Opublikowano 29 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 Ja jak pisze z mojego szajsunga to nie mam pl znakow Ale zaznaczam wtedy, ze wyslalem z komorki. P.s-wyslalem z komorki :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareckiszu Opublikowano 29 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 Marek, pomimo prośby kolegi Adriana nadal piszesz niechlujnie, bez polskich znaków. :evil: Takie pisanie postów jest powszechnie uznawane na forach internetowych i odbierane jako nieuprzejme i lekceważące dla kolegów z forum, którzy czytają Twoje posty. :? Poza tym jesteśmy Polakami i szanujemy swoją ojczystą mowę i pisownię języka polskiego. Masz 27 lat , a więc nie jesteś dzieckiem. Zatem zachowuj się jak dorosły. Jeśli chcesz być szanowany i otrzymywać odpowiedzi na pytania to również szanuj innych, inaczej nie masz co liczyć na sensowne odpowiedzi. Jeśli w ogóle ktoś zechce Ci odpowiedzieć. Mam nadzieję, że nie jesteś z pokolenia "cellcomp" Pozdrawiam Piotr Racja , jednak pisze ze sprzetu w ktorym nie ma polskich znakow i nie bedzie , wydawalo by sie ze to oczywiste jesli pisze a , e {bez haczykow } jednak nie pisze on en , to nie oznacza niechlujstwa tylko brak polskich znakow, wiem jak jest na forach dlatego tez styl i tresc mych postow miala taki charakter a nie inny sam widzisz ze banalne pytanie o silnik przeradza sie w niczego nie wnoszaca dyskusje na temat stylu i tresci , Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietka Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 No dobra, Marek Wytłumaczenie wiarygodne, zatem masz chłopie wybaczone. Jak masz jakieś jeszcze pytania to wal na pw. Pozdrawiam Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi