Skocz do zawartości

TURNIGY C3530 - 1400 - potrzebna pomoc w przewinięciu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ilość ułożonych zwojów stanowi o szybkości obracania się silnika (wyższe kV), ilość drutu w wiązce (sumaryczny przekrój) stanowi o wielkości prądu mogącego płynąć przez silnik (większy przekrój-mniejsza oporność). Jak widzisz, najistotniejsza jest ilość zwojów na zębie, bo ona stanowi o obrotach (istotne w silnikach do modeli latających). A wiec liczymy ilość zwojów, a nie sumaryczną ilość drucików. pzdr.

Opublikowano

Ilość ułożonych zwojów stanowi o szybkości obracania się silnika (wyższe kV)

Czyli jeżeli podwoił bym ilość zwojów, z 4 dał 8, ale tak jak pisałem wiązki byłyby o 1/2 chudsze (8 zamiast 16), to teoretycznie 2 krotnie wzrosłyby obroty, przy 2 krotnym zwiększeniu oporów (czyli chyba pobór prądu wzrósł by 2 krotnie??). To takie moje "dewagacje", przewinę do tak jak był wcześniej.
Opublikowano

Jeżeli zwiększysz ilość zwojów na zębie, zmniejszysz obroty silnika. Tym większe obroty, im mniej zwojów drutu. To samo sie też stanie, gdy zmniejszysz ilość magnesów-np. zostawisz co drugi. Obroty wzrosną.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.