rybson Opublikowano 3 Stycznia 2012 Opublikowano 3 Stycznia 2012 Mam model do wywozu zanęty fischfeeder basic którego używam w wędkarstwie. [/img] [/img] Jesienią kumpel po kiju stracił mi antenę z łódki, dokupiłem nową. Ale model nie pracuje już jak przedtem. Gdy odchodzi się z nadajnikiem od odbiornika zaczyna świrować, wygląda to tak jakby silniki dostawały prądu ale nie ruszają. Jestem amatorem w tematyce modeli, ale czytałem że trzeba dostroić radio z odbiornikiem z nową anteną. Czy znacie jakieś sprawdzone sklepy, serwisy w woj. Śląskim lub Opolskim które się takimi rzeczami zajmują? Będę wdzięczny za pomoc. Jeżeli temat ten nie tam gdzie powinien to przepraszam moderatora za dodatkową robotę. Pozdrawiam
kondiz Opublikowano 3 Stycznia 2012 Opublikowano 3 Stycznia 2012 1. Tak temat jest nie tam, gdzie powinien. 2. Czy nowa antena ma taką samą długość co ta fabryczna?
rybson Opublikowano 4 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2012 Też tak myślałem że temat nie tam gdzie powinien. Co do anteny to wydaje mi się że parametry powinny być takie same, a przynajmniej tak wygląda. Nie mierzyłem tej starej ale nowa kupowana tam gdzie model i wygląda tak samo. Jeden znajomy ma identyczny model, i z jego modelem z jego anteną jest wszystko oki. Ale jak dam moją antenę do jego modelu to też zaczyna świrować jak u mnie. Więc wydaje mi się że dostrojenie powinno załatwić sprawę. Ale nie mogę znaleźć jakiegoś serwisu który by mi to zrobił. Dzwoniłem w kilka miejsc, ale same jakieś amatorskie sklepiki, gdzie nie robią takich rzeczy. Więc może ktoś z forum mi pomoże. Pozdrawiam
robraf Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Znajdz namiary na Pana Andrzeja Pieca Prowadzi serwis elektroniki rc
darek_op Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Wiese Fototechnik Andrzej Piec tel. 0 604 804 333 mail: andrzejpiec@interia.pl Polecam